molland Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Heisann sitter her mellom to system.. vet ikke helt hva jeg skal gå for, valget er mellom joomla eller wordpress, har installert begge på webhotellet, men er usikker på hvilken jeg skal velge Frode Lenke til kommentar
Pozzolan Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Du glemmer å opplyse om det essensielle her, hva skal du bruke systemet til? Lenke til kommentar
molland Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Hei Ja det er nå vel litt viktig det også ja Hovedsaklig hjemmeside, med mulig for foto (galleri) for familie og evt vanlige bilder for alle andre. Ikke noe firma etc altså Frode Lenke til kommentar
molland Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Bumper denne litt, er fortsatt i tvil om hva jeg skal velge her... Har mulighet for både joomla og wp. Kun til eget bruk, hjemmeside - foto galleri etc Frode Lenke til kommentar
XuserX Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Bumper denne litt, er fortsatt i tvil om hva jeg skal velge her... Har mulighet for både joomla og wp. Kun til eget bruk, hjemmeside - foto galleri etc Frode Wordpress er vanlig blogg script. Men joomla er cms portal med flere utvidelser som du kan legge til. Joomla har flere muligheter en wordpress men det spørs etter hvordan du vil bruke siden. Ved å google litt kan du se forskjellene live. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Til typiske hjemmesider er Wordpress godt egnet. Gå for det enkle, og ikke la deg friste av alle mulighetene til Joomla!. Sistnevnte passer best for mere avanserte brukere. Lenke til kommentar
molland Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 Takker for svar Vel jeg har igjen prøvd meg på joomla! men ikke helt overbevist der ennå. Derfor går siden først i wp og muligens kjøper jeg Themeframe fra den karen som utvikler atahualpa theme for wp. Holder på med atahualpa theme på wp siden og der kan en gjøre ganske mye med themet. Joomla får jeg se på etterhvert tror jeg. Er ikke for mange timer idøgnet heller Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå