XviD Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Har et utrolig irriterende Facebook-problem. Det startet med at den byttet design hele tiden, men etter hvert ble det permanent. I begynnelsen trodde jeg at det bare var noe med nettleseren som ikke var som det skulle, eller at Facebook holdt på å oppdatere alt, men etter hvert fulgte dette stygge opplegget av et design accounten min uansett hvilken PC jeg benyttet. Designet er ikke slik når jeg logger inn med andre accounts. I tillegg får jeg selvfølgelig ikke hjelp i fra Facebook. Noen som har opplevd noe lignende? Si i fra dersom jeg har postet i feil tråd btw! Har ikke vært her inne på 2 år. Se vedleggene. Endret 5. desember 2009 av XviD Lenke til kommentar
hernil Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Sjekk om du ikke har en applikasjon som kan gjøre dette. Andre ting som kan påvirke; Greasemonkey med en JS-fil som endrer designet, og Stylish med en CSS-fil som endrer det. Flyttet forresten tråden Er du usikker på hvor ting skal plasseres så bare rapporter tråden Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Skjønner ikke helt hva du mener. Det ser da helt normalt ut? Min Facebook har samme design. Lenke til kommentar
XviD Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Skjønner ikke helt hva du mener. Det ser da helt normalt ut?Min Facebook har samme design. Nei, det er ikke normalt. Hvis du ser nøye så ser du det godt. I tillegg så bugger det noe helt enormt :-) Lenke til kommentar
XviD Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Sjekk om du ikke har en applikasjon som kan gjøre dette. Andre ting som kan påvirke; Greasemonkey med en JS-fil som endrer designet, og Stylish med en CSS-fil som endrer det. Flyttet forresten tråden Er du usikker på hvor ting skal plasseres så bare rapporter tråden Takker! Nei, det har nok ingenting med Greasemonkey å gjøre da designet er likt uansett hvilken nettleser jeg bruker ;-) Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Sjekk brukerinstillinger, og som sagt applikasjoner Lenke til kommentar
XviD Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Sjekk brukerinstillinger, og som sagt applikasjoner Har sjekka alt! Det er ikke noe jeg har vært borti Lenke til kommentar
hernil Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hm, da vet jeg ikke. Har ikke vært borti det selv så er vanskelig å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå