Gå til innhold

Bestille mat fra utlandet.

bruno99

Anbefalte innlegg

Hei. For er par år tilbake smakte jeg en dessertrettog med navnet; sticky toffee pudding i England. Jeg ble overbegeistret av den svært mektige desserten og ville ha mer. Inntil nylig hadde jeg ikke smakt det på år og dag, men når jeg nå spiste det igjen ble jeg fristet til å se på muligheten for å importere endel bokser til jul med desserten.

Jeg fant denne linken. Noen om vet hvor mye man kan bestille og evt. hvor mye kan vente seg av toll?

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei. For er par år tilbake smakte jeg en dessertrettog med navnet; sticky toffee pudding i England. Jeg ble overbegeistret av den svært mektige desserten og ville ha mer. Inntil nylig hadde jeg ikke smakt det på år og dag, men når jeg nå spiste det igjen ble jeg fristet til å se på muligheten for å importere endel bokser til jul med desserten.

Jeg fant denne linken. Noen om vet hvor mye man kan bestille og evt. hvor mye kan vente seg av toll?

Du kan jo prøve å ringe hit for å høre hvordan du går fram?

Lenke til kommentar

Hva med å lage selv? Ser ikke så vanskelig ut, og det blir jo som oftest mye bedre hjemmelaget. Her er en oppskrift fra Jamie Oliver:

http://www.jamieoliver.com/recipes/other-r...-toffee-pudding

Dates er dadler, bicarbonate of soda er bakepulver, caster sugar er veldig fint sukker, men ikke melis (vet ikke om man får tak i det i Norge, men sikkert greit å bruke vanlig sukker), Ovaltine er en slags sjokolademelk med maltekstrakt, går sikkert fint å bruke sjokolademelk, muscovado sugar er brunt sukker. Ser nå at det var endel merkelige ingredienser i denne oppskriften, men det finnes sikkert andre oppskrifter uten disse merkelige greiene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...