Zorlee Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Heisann! Jeg kjøpte nylig en PS3 Slim. Det har allikevel ikke vært en smertefri opplevelse, da jeg har hatt problemer i kombinasjon med min Tatung MCAK. Jeg vet at mange her på forumet har en slik TV, så jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg litt. Jeg bruker HDMI, og som regel går det veldig fint. Noen ganger klikker TVen når jeg setter i et spill som har en annen oppløsning enn den TVen var innstilt på i forrige spill. Da begynner den å flirre opp og ned (bilde bare scroller nedover og nedover). Selv om dette er småkjipt, så ordner det seg som regel med en reset av TVen. MEN i noen spill, som f.eks. Little Big Planet, detter signalet ut i ny og ne i ca. 2 sekund, for så å komme tilbake igjen. Dette er sinnsykt irriterende, og jeg vet ikke om det er noe å gjøre med det? Jeg har hatt en Xbox før, og opplevde samme greie når jeg spilte av DVDer i 720p på den, men da var "utfallene" mye hyppigere. Kan jeg skifte på noe i "Display Settings", eller hva? Jeg har ikke prøvd component kabel enda, da jeg ikke har en, men kan dette hjelpe meg? Synes det er merkelig at Tatungen ikke skulle takle HDMI greit... Håper virkelig dere kan hjelpe meg, da dere er de eneste jeg vet som har litt peil på Tatung TVer. Er ikke så mye hjelp å få ellers på internett, da dette ikke er det vanlig "black screen" problemet. Tusen hjertelig takk! Zorlee... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå