Jostein K. Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 Veldig interessant tråd. Prøver å komme ut av ungdomsutseendet og heller bli litt mer classy. Trekker mye inspirasjon fra dere her på MoV. Blir nok nødt å ta meg en titt på listen. Er forøvrig på heftig titt etter trenchcoat. Senest i dag sa en herremann på Hans H. at han tvilte på at det var skikkelige trencher her i Bergen. Han har rett, egentlig. Men, jeg kjøpte en trench fra These Glory Days på Volt som jeg er ganske fornøyd med. Men Bergen er generelt dårlig på klær. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. oktober 2010 Del Skrevet 6. oktober 2010 En trench fra These Glory Days kan på ingen måte sies å være en "skikkelig trench". Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 En trench fra These Glory Days kan på ingen måte sies å være en "skikkelig trench". Det er jeg enig i, for det er den ikke. Men det er det nærmeste du vil komme en fin "trench" i Bergen, det var poenget. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har hørt rykter om at Bertoni har bestilt en del forskjellige modeller nå Lenke til kommentar
BRG-1 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Sikkert feil topic å spørre i men.. Er det noen som har hørt om det nye merket Nano Clothing? Fikk en invite på Facebook, aldri hørt om det før. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Av alle mulige tråder spurte du i denne? Hva med kafeen f.eks.? Lenke til kommentar
Freqtal Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Dette ble postet på 4chan, og den er vel ganske grei? Mangler sikkert litt, men fint med bilder synes jeg (første gang jeg leste denne tråden, visste jeg så vidt hva en cardigan var før jeg googlet det ) Lenke til kommentar
thrice Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Bortsett fra at en cardigan er en vanlig genser, og ikke yttertøy er det en grei bildeforklaring for det mest grunnleggende. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 10. oktober 2010 Del Skrevet 10. oktober 2010 Bortsett fra at en cardigan er en vanlig genser, og ikke yttertøy er det en grei bildeforklaring for det mest grunnleggende. Pluss at det på "Casual sneakers" er bilde av innendørs-fotballsko, som man absolutt IKKE bør gå i utendørs med mindre man vil se ut som en 10-åring eller innvandrer. 1 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Tja, vil ikke si at man ser ut som en 10-åring om man går i noen Adidas Samba, men skal si meg enig i at personen bak kunne valgt et bedre par med sneakers. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Slenger på to bilder til. Virker de greie? Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 De dekker vel stort sett det meste, selv om alle bildene ikke er kanon. Men alt det er dekket før og helt gjort bedre tidligere i tråden. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ja, bortsett fra at det er på trynet å anbefale noen som er i oppstartfasen i kjøpe cashmere-gensere. Merino holder i lange baner. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Lammeull i god kvalitet fungerer også fint. Billige gensere i kashmirull er ikke å anbefale. Kjøpte en v-hals av kashmir hos Zara i fjor. Synes den ble for pløsete. Da er den nok bedre å gå for noe som koster tre-fire ganger så mye. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 (endret) Njaa.. Det skader ikke å gå rett på cashmere om du vet hva du vil ha, det vil si hvilke klær du liker. Merino er også et godt stoff, men det skader ikke å kjøpe cashmere, selv om det koster omtrent det dobbelte. Endret 20. oktober 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Hva er egentlig problemet med en cashmere genser? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Altfor dyrt i Norge, og kan ikke vaskes i maskin. Kan dog håndvaskes. Hvis man skal starte å bygge opp en garderobe gir det ingen mening å kjøpe en cashmere genser, når man kan få 3-4 utmerkede gensere i merinoull til samme prisen. 1 Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Er nå en tilhenger av litt færre dyre klær av kvalitet, heller ett bra plagg enn 3 dårlige. Men ser så absolutt poenget ditt. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Joda, men alt er relativt. Jeg tar stort sett utgangspunkt i PRL, der merino ligger på 1500,- og cashmere på nærmere 4000,- hvis jeg ikke husker feil. Er jo greit å tenke på at cashmere langt ifra er det mest hardføre stoffet også. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Så for eksempel thricegutten som ikke kan drikke med måte, så er merinoull det beste valget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå