Nash Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Skjerfet er fint men absolutt ikke en nødvendighet... Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Vel, min mening er at det skjerfet er for alle copycats hvertfall, liker ikke å se folk med Chuck sitt signaturskjerf overalt.. Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Dette skjerfet er en nødvendighet i alle gentlemens garderobe. http://beingdena.files.wordpress.com/2009/12/chuck-bass-ed-westwick-scarf.jpg http://cgi.ebay.com/THE-SCARF-Chuck-Bass-Silk-Scarf-from-Gossip-Girl-NEW_W0QQitemZ250589491807QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3a584c325f Lol, jeg liker skjerfet, men å gå med det hadde jeg aldri klart. Greit nok å la seg inspirere av idoler som Chuck Bass, men å plagiere eller kopiere blir for drøyt... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Dette skjerfet er en nødvendighet i alle gentlemens garderobe. http://beingdena.files.wordpress.com/2009/12/chuck-bass-ed-westwick-scarf.jpg http://cgi.ebay.com/THE-SCARF-Chuck-Bass-Silk-Scarf-from-Gossip-Girl-NEW_W0QQitemZ250589491807QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3a584c325f Herregud, selvfølgelig er ikke det en nødvendighet... Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) Mulig feil kategori men, det er IKKE et must have med det lindeberg logobeltet som har begynt å dukke opp igjen. Ja, jeg VET det er surt å kjøpe et belte uten at folk ser at du har svidd av 800 kroner på det, men voks opp og stå den av! Og hva er dealen med sorte skjerf egentlig? Sort, sort sort sort, det er så mye sorte klær rundt og forbi at man skulle tro alle kledde det, noe kun et fåtall gjør. Skjerfet skal være en kontrast til gotheruniformen du kaller en frakk+bukse, ikke et supplement for å bikke deg helt over i "på vei hjem fra begravelse" kategorien. Bruk farger, og for all del, jeg vet det er vanskelig, men koksgrå er et flott alternativ til sort. Endret 14. mars 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 En relativ "slim" lommebok er verdt å nevne, helst i lær. Selv har jeg en tykk j**** som venter på å bli byttet ut Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Høst/Vinter -En finere bukse i flanell, siden bomullsbukser blir altfor kaldt på vinteren. -Et par gode boots. Chelsea boots eller noe av det røffere slaget som f.eks Timberland Earthkeepers 6 inch zip boot, som jeg har lyst til å kjøpe før vinteren slår inn. -Half-zips i ulike farger. Endret 5. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tweedjakke til høst/vinter! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Tweedjakke til høst/vinter! Skrik ut hvis noen finner en i grå! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Selv vil jeg ha en i brun, så jeg kan bruke den til flanellbuksene mine! Varmt og godt! Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ah. Brun hadde vært kult det også. Men vil ha noe mer allsidig jeg kan bruke til jeans også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Tja, brun tweed funker da greit til jeans det og! Men selv vurderer jeg faktisk å kjøpe både en grå og en brun! Hm, bildet funker ikke, her er det. Endret 5. august 2010 av fkm Lenke til kommentar
thrice Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Faktisk ganske kul. Jeg kunne tenkt meg noe i denne stilen tror jeg. Må ihvertfall kunne "dresses" opp eller ned alt etter anledning Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noen som har tips til høst/vinter jakke? Bor på vestalndet så vinteren er ikke like kald som deres. Ganske mild egentlig. Må ha en jakke som er "neste steg" ut av den berømte fjortis-stilen (haha). Må ikke bli for voksent. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Pea coats, eller losjjakker bør fungere fint Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Losjakke er det norske navnet på pea coat... Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det skulle egentlig vært et komma til der som gjorte det til en oversettelse, jeg beklager Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Timberland Earthkeepers 6 inch zip boot <3 Tenkte jeg skulle kjøpe meg en trenchcoat eller mac, noen med tips rundt 2000/2500? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Jeg ville muligens valgt en trench, men jeg fant en fin mac fra Sir of Sweden på Outlet One i den prisklassen. Regner med at du kan finne noe hvis du tar turen utover. Endret 6. august 2010 av thrice Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Tweedjakke til høst/vinter! Det ser lekkert ut med tweedjakke, men nå spørs det om jeg rent faktisk behøver det. Jeg har både trenchcoats og peacoats som jeg er veldig fornøyd med fra før. Får se og tenke litt. I år skal jeg i hvert fall være tidlig ute med å få noen skikkelige vintersko. Endret 11. august 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå