Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

"Must haves" i en herregarderobe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lol, jeg liker skjerfet, men å gå med det hadde jeg aldri klart. Greit nok å la seg inspirere av idoler som Chuck Bass, men å plagiere eller kopiere blir for drøyt...

Lenke til kommentar

Mulig feil kategori men, det er IKKE et must have med det lindeberg logobeltet som har begynt å dukke opp igjen.

Ja, jeg VET det er surt å kjøpe et belte uten at folk ser at du har svidd av 800 kroner på det, men voks opp og stå den av!

Og hva er dealen med sorte skjerf egentlig? Sort, sort sort sort, det er så mye sorte klær rundt og forbi at man skulle tro alle kledde det, noe kun et fåtall gjør.

Skjerfet skal være en kontrast til gotheruniformen du kaller en frakk+bukse, ikke et supplement for å bikke deg helt over i "på vei hjem fra begravelse" kategorien.

Bruk farger, og for all del, jeg vet det er vanskelig, men koksgrå er et flott alternativ til sort.

Endret av Lilac1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Høst/Vinter

-En finere bukse i flanell, siden bomullsbukser blir altfor kaldt på vinteren.

-Et par gode boots. Chelsea boots eller noe av det røffere slaget som f.eks Timberland Earthkeepers 6 inch zip boot, som jeg har lyst til å kjøpe før vinteren slår inn.

-Half-zips i ulike farger.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Tweedjakke til høst/vinter!

Det ser lekkert ut med tweedjakke, men nå spørs det om jeg rent faktisk behøver det. Jeg har både trenchcoats og peacoats som jeg er veldig fornøyd med fra før. Får se og tenke litt. I år skal jeg i hvert fall være tidlig ute med å få noen skikkelige vintersko.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...