Simon Aldra Skrevet 26. januar 2010 Del Skrevet 26. januar 2010 Litt ufred er fjernet fra tråden, unngå dette i fortsettelsen. Reaksjoner på moderering tas som vanlig via PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Til sommeren funker vel en slimfit kortermet skjorte også fint til en shorts. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Personlig er jeg ikke så fan av kortermede skjorter, men det kan vel funke med en eller annen type casual skjorte. Det dummeste jeg ser er kortermede dresskjorter! Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Personlig er jeg ikke så fan av kortermede skjorter, men det kan vel funke med en eller annen type casual skjorte. Det dummeste jeg ser er kortermede dresskjorter! Haha ja, kort ermet dresskjorte ser retarded ut. Tenker på casual ja, jeg har en kurant en fra nn.07. Kanskje feil å poste det "tipset" i must have, men er mulig å kombinere med en shorts når det er varmt. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kalosjer? Seriøst? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Ja seriøst. Jeg har hvertfall ikke lyst til å gå i snø-vann-salt-grus-slaps i hånddsydde sko. Men jeg bruker det ikke så ofte at det gjør noe, bare til de dyre skoene mine i veldig dårlig vær. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Det ser i hvert fall idiotisk ut, spesielt de i oransje. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hvorfor i alle dager skulle jeg hatt ORANSJE kalosjer? Man bruker da selvfølgelig sorte. Og jeg gir litt faen i at det ikke ser spesielt bra ut når jeg slipper å bruke en haug tuselapper på nye sko hver gang jeg har gått ut døren med pensko på vinteren. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Kalosjer? Seriøst? Ja, det er jo nesten must! Lenke til kommentar
CorporalClegg Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Meget god tråd. Savner dog bilder og bildeeksempler.. Hva med skjerf? Liker det som tilbehør til enkelte frakker osv. Forresten: Hvorfor har "alle" samme avatar? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 + 2 på skjerf. Et sort i en god ulltype er et must. Lenke til kommentar
CRJ700xxl Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Flott tråd! Blir det noe av en sommer kategori eller? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Flott tråd! Blir det noe av en sommer kategori eller? Ha sansen for lin sjølv. Kjekt å ha om ein skal på ferie til varmare land også. Sandalar Edit: Får ikkje sletta biletet. Endret 9. mars 2010 av HValder Lenke til kommentar
fkm Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Huff da, det var virkelig ikke et pent slips... Og sort skjorte til beige lindress? Fail... Dressen var heller ikke noe særlig å skryte av. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Denne derimot: Bra til sommeren. Henter fra GQ's "Building Your Business Wardrobe" Dog er det ikke lin, men en bomullsdress, men det funker. Endret 9. mars 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
HValder Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Enig i at bildet eg brukte ikkje var eit godt eksempel. Kavinsky: Til ei formell anledning kanskje, men ikkje noko eg ville prioritert å ha i garderoba mi. Synast at den bør vere såpass uformell at du kan bruke jakka med eit par jeans og sandalar. Synast også den bør vere lysare, nesten kvit/antikvit. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) .Synast at den bør vere såpass uformell at du kan bruke jakka med eit par jeans og sandalar. Jeg later som at du ikke akkurat sa at du har planer om å bruke dressjakke, jeans og sandaler sammen... Forresten, den er ikke nevneverdig mer formell enn den du postet. Det avhenger av hva du har til. Endret 9. mars 2010 av Kavinsky Lenke til kommentar
HValder Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Som sagt eksempelet eg brukte var eit dårleg eit, sletta det no . Rettelse: prøvde å slette det. Tenkte egentlig meir i ei uformell retning, finn ikkje biletet eg leiter etter. Du kan late som det du vil, men personleg setter eg eit klart skille mellom ein formell dress og ein lett "dress" til sommerbruk. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Det blir ikke en dress om har på deg jeans og sandaler... Lenke til kommentar
Eoy Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 Dette skjerfet er en nødvendighet i alle gentlemens garderobe. http://beingdena.files.wordpress.com/2009/12/chuck-bass-ed-westwick-scarf.jpg http://cgi.ebay.com/THE-SCARF-Chuck-Bass-Silk-Scarf-from-Gossip-Girl-NEW_W0QQitemZ250589491807QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item3a584c325f Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå