Need44speed Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Er ikke så fan av svarte klær, mørkeblå er et fint alternativ. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. august 2012 Del Skrevet 12. august 2012 Mine Must Haves: - T-Skjorte - Genser - Bukse - Bokser - Sokker - Sko 5 Lenke til kommentar
Von-Matterhorn Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Ikke noe jakker? 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Mine Must Haves: - T-Skjorte - Genser - Bukse - Bokser - Sokker - Sko Det er meningen å være mer spesifikk i denne tråden tror jeg Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 13. august 2012 Del Skrevet 13. august 2012 Mine Must Haves: - T-Skjorte - Genser - Bukse - Bokser - Sokker - Sko Hvis du ikke har dette, så må du nok gå naken 3 Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) Under sko så mangler det både vintersko og gummistøvler (wellies), essensielt i et land med 4 årstider. Vil også påstå at godt ullundertøy er rimelig "must have". Glad vi går inn i litt varmere tider nå kjenner jeg. Endret 10. april 2013 av Antonio Montana Lenke til kommentar
SIcario Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Ullundertøy er ikke noe "must have" om vinteren, annet enn til trening og lignende. Dette er heller ikke en tråd som tar for seg alt som er praktisk, men har som mål å hjelpe flk med å se bedre ut. Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Sikkert nevnt før, men: Sort, navy, Hunter og plomme V-neck fra RL 2 par Navy, brune og sorte dressbukser/penbukser 1 par sorte pensko (typ herringshoes) 1 par brune pensko (typ herringshoes) 1 par sorte skoletter 1 par brune skoletter 12-15 skjorter i basisfarger/mønster fra typ eton/RL etc 2 hvite penskorter med mansjett 8-10 pique med slim passform 5-6 hvite V-necks (t-skjorter) 3 klokker (brun/sort og evt lenke som reim) det er basis mener jeg. Lenke til kommentar
hfthomas Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Jeg synes ikke det er basis for en som skal bytte garderobe. For en normal person med normal økonomi vil det nok holde med mye mindre skjorter, piqueer, v-necks og klokker til å starte med. 3 klokker trur jeg ikke en vanlig fyr gidder å ha som basis. For å bygge videre, greit. Men, ikke basis. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 synes det kunne vært lurt med noen bukser som ikke er dressbukser også Lenke til kommentar
fkm Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Det er VELDIG viktig med en sort v-hals fra RL. Helt klart et plagg alle bør ha i sin garderobe. 5 Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 Det er VELDIG viktig med en sort v-hals fra RL. Helt klart et plagg alle bør ha i sin garderobe. Er dette ironi? Jeg har riktignok en sort v-hals fra RL, men det var et utslag av at den hadde deilig stoff og var på tilbud og ikke at det var RL. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 10. april 2013 Del Skrevet 10. april 2013 (endret) ^ja kan ikke se for meg at en sort vhals passer med så mye. Endret 10. april 2013 av Bork Laser 1 Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Tror jeg går for sort over plomme i det minste. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Legger til et par forslag til merker/butikker hvor man kan kjøpe de ulike tingene. Bare å kommentere med nye forslag, så legges det til fortløpende. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå