thrice Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Du glemte monokkel og champagne. 9 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg antar at brorparten her inne møter opp på SATS med seilersko, pique og panamahat. Treningsklær er ikke akkurat hovedformålet med denne tråden.... 2 Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg møter opp på SATS i pustende treningstøy og ikke en tung genser av bomull. Treningstøy kan legges til listen da Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Treningsklær er ikke akkurat hovedformålet med denne tråden.... Ikke noe problem. Genseren kan brukes til så og si alt. Tre andre plagg man bør ha i garderoben er naturligvis den hellige treenigheten; skinnjakke, vinterjakke, regnjakke. Selv sverger jeg til regnjakkene fra Galvin Green og vinterjakkene fra Woolrich. Det koster riktignok litt, men kvaliteten er også deretter. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Websiden til Galvin gir meg lyst til å spille golf på Hawaii. Vil ikke påstå at skinnjakke er must-have. Jeg kommer garantert aldri til å kjøpe det i hvert fall. Sannsynligvis. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg har aldri kledd en eneste skinnjakke, så det er ingen "must-have" for meg. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg kan nesten telle skinnjaker jeg liker på en hånd. Lenke til kommentar
maramd08 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Bare en liten innstikker; - Det er sikkert mange her inne som tenker "Jeg må presentere meg bedre for å imponere damer". For de av dere som som gjør de...her er et eksempel på hvordan de 2 mest berømte sjekkeartistene går ut: De er ikke hvordan du ser ut som du sikkert ser som gjelder! 6 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Hvem er de? Til å være «mest berømt» så virka de lite kjente for min del. Og hva slags beist av noen damer er det som blir imponert av noe slikt? 2 Lenke til kommentar
Jupptitu Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Tror han prøvde å fortelle at hva du har på deg ikke skal være vinn eller forsvinn for om du plukker opp damer eller ikke... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Sånne "sjekkeartister" er jo blant de tåpeligste menneskene man finner. 9 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Tror han prøvde å fortelle at hva du har på deg ikke skal være vinn eller forsvinn for om du plukker opp damer eller ikke... Selvsagt. Men man føler seg selvsagt bedre om man er komfortabel i hva man går på. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Tror du skal være passe wasted for å finne på å bli med noen av de der hjem for å si det sånn. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Stil handler ikke om å dra damer for meg, aldri hørt om de der to før, men sett bilde som eksempel på hvordan man ikke bør kle seg tusenvis av ganger. Om de to der drar damer ved å se ut sånn må de nok finne de som er mest fulle og mest desperate. Noe som aldri ville vært noe poeng for meg uansett. 2 Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 (endret) Han til venstre på bilde er denne karen. Disse guttene får nok flere jenter enn de aller fleste av oss, men at det er spesielt relevant for denne tråden vil jeg ikke akkurat påstå. Endret 26. juni 2011 av Anti LFC Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Det er jo fordi de benytter seg av peacocking (latterlig overdrevent riktignok). Og til de som ikke vet hvem de er: Mystery og Neil Strauss (forfatteren av The Game), antakligvis de mest berømte PUA'ne i verden. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Det er få som faktisk kler skinnjakker 1 Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Dét vil jeg ikke si.. Det er bare utrolig mange som kjøper stygge, billige skinnjakker uten passform og i tillegg misbruker dem med klær som ikke passer til i det heletatt.. Lenke til kommentar
flogieboogie Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det kan jo være nyttig å lenke til Gentleman - A Timeless Guide to Fashion. Her står det om alt fra skjegg, skjeggustyr, slips, sko, dresser, skopusseutstyr etc. Jeg synes hvertfall den er knallbra! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg syns ikke den er spesielt god. Den nevner mye men går lite i detalj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå