henrikwl Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Altfor dyrt i Norge, og kan ikke vaskes i maskin. Kan dog håndvaskes. Hvis man skal starte å bygge opp en garderobe gir det ingen mening å kjøpe en cashmere genser, når man kan få 3-4 utmerkede gensere i merinoull til samme prisen. Selv ikke om maskinen har håndvaskprogram? Eller er greia kanskje det at «man hiver ikke et plagg til 4 laken inn i vaskemaskinen uansett»? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) Poenget hans er vel at om du skal "bygge" en garderobe er ikke Cashmere-gensere til 4000 kroner noe du må ha. Endret 31. oktober 2010 av Jørgen 7 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Du kan få cashmere ned til omtrent 1000 kroner. Jeg så det iaf til 110£ på Jermyn Street i London. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) I London ja. Du får også billig på Zara, men jeg tviler på at det er en spesielt bra genser i forhold til levetid. Jeg kommer til å stå på midt med at gode cashmere gensere er luksusartikler, og ikke noe man kjøper med en gang man skal bygge en garderobe. Endret 31. oktober 2010 av thrice 1 Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Joda, men alt er relativt. Jeg tar stort sett utgangspunkt i PRL, der merino ligger på 1500,- og cashmere på nærmere 4000,- hvis jeg ikke husker feil. Er jo greit å tenke på at cashmere langt ifra er det mest hardføre stoffet også. En god grunn til at jeg ikke kjøper dette merket i Norge. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 (endret) I London ja. Du får også billig på Zara, men jeg tviler på at det er en spesielt bra genser i forhold til levetid. Jeg kommer til å stå på midt med at gode cashmere gensere er luksusartikler, og ikke noe man kjøper med en gang man skal bygge en garderobe. Jeg tror denne genseren var av relativt god kvalitet, den var satt ned med en god del. Nå merker jeg at jeg er vanskelig. Men jeg er helt enig med deg, hvis du ikke har noe særlig klær fra før av er det nok ikke så lurt å svi av 1/5 av pengene på en cashmere genser. Endret 31. oktober 2010 av DandyVers Lenke til kommentar
geil Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 Player har enkle v-halser i kasjmir til 1000 kroner, kvaliteten virker helt ok. Lenke til kommentar
geil Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 De er 100 prosent. Får det ikke helt til å stemme med prisen selv, men er både merket og føles så. Dog til en "førpris" på 2490 eller deromkring, men den er fiktiv. Lenke til kommentar
blindheim1 Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Lurte på; hvor får man tak i kalosjer? Søkte rundt på forumet, og fant noen fra "swims", men jeg bestiller ikke kalosjer på nett uten først å ha prøvd på skoene mine. Noen som vet om butikker som har det "in-store"? kjeder som match, vic etc. ? Hva må man foresten vente å betale ? Synest 599,- som swims kostet er litt pricy for en tøybar gummitøffel ? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Koster 599 eller 699. Bor du i Oslo har de det i alle de vanlige klesforretbingene for herre. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 De har til 249,- eller noe hos Agnar i tillegg til de "vanlige" fra Swims. Det er ikke Swims og holder nok lavere kvalitet og ser litt slappe ut. Lenke til kommentar
haarod Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Ziphood? Mulig jeg er lat, men jeg syntes det er digg å slenge på seg en hvit t-skjorte, ziphood og et par bukser hvis jeg bare skal en liten tur ut. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Jeg har ikke brukt ziphood på flere år.. Sikkert greit til trening, men ikke noe jeg ville gått med til hverdags. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Har ett par, men tror sist jeg brukte det var Roskilde 08 eller 07. Ikke spesielt fan av hettegensere generelt. Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Lenge siden jeg har lest denne tråden nå, men jeg synes half-zip bør være med på listen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Uenig. Half-zip er ikke et must have-plagg imo. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 6. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2011 Det er et fint plagg å ha i skapet, for all del, men det er ikke noe jeg ville anbefalt noen å kjøpe hvis de skal bygge opp en basisgarderobe. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 6. januar 2011 Del Skrevet 6. januar 2011 Da ville jeg heller prioritert en crewneck i ull feks. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 7. januar 2011 Del Skrevet 7. januar 2011 Enig med resten, er ikke et must have, men veldig fint å ha uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå