sfRoyal Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 spørs på biosen din, men de fleste tar en sikkerhetskopi av den gamle biosen før den flasher.. og hvis du er heldig kan du flashe fra windows, men de færreste HK produsenter støtter dette.. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 jeg har ami bios, på skjermkortet kunne man flashe bios fra windows, men den fucka seg... noen som vet hvem jeg sender det inn til, butikken eller importøren? Lenke til kommentar
Screamer Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Hmm.. Jeg ser ingen grunn til at du skal sende inn kortet før du engang har prøvd og flashet det tilbake. Last ned et flash-program og få noen med samme kort til å sende deg biosfilen, eller last den ned fra et sted. Så tar du å flasher på nytt. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Du setter inn bios-disketten, og booter fra disketten. Ikke sinnsykt vanskelig, bare følg instruksene som kommer på skjermen. Akkurat som å boote fra en vanlig floppy. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 OovzPosted: 02 Jun 2003 17:27 Post subject: Du setter inn bios-disketten, og booter fra disketten. Ikke sinnsykt vanskelig, bare følg instruksene som kommer på skjermen. Akkurat som å boote fra en vanlig floppy. det er faktisk ikke så enkelt som du tror, når du ikke har floppy.. nå har jeg att problemet en stund, så jeg skal nok prøve å gjøre noe med det, bare kke hatt tid... kom opp i matte... inklusive at dama gikk fra meg... forrige uke og nåværende uke er en djevel uke men men, sten i glasspils passer ike sammen... NOEn HeR som har bios til ti4200 4xagp kortet? pliz send meg en pm Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 lagt meg nei? du flasher jo på nøyaktig samme måte som forrige gang da, og håpe at alt gåt som det skal Hvis du flashet med feil BIOS forrige gang, prøver du en annen. Ang hvorfor du ikke fikk til PCI skjermkortet: AGP står sikkert som primary screen device eller no i BIOS. Hvis du tok ut AGP bruker da BIOS PCI kortet. AGP kortet må seff være i når du skal flashe det. Lykke til da! Lenke til kommentar
anbar Skrevet 3. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2003 takk, skal prøve det..!! men hvordan får jeg skjermen til å funke når jeg har agp kortet oppi med et pci skjermkort... agp kortet viser ingen ting(ikke pci kortet heller)... og jeg tror ikke det er særlig smart å sete inn et agp kort etter å ha bootet?! det tror jeg er den siste problemstillingen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå