Gå til innhold

flashing av skjermkort feilet, Hjelp!

anbar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm.. Jeg ser ingen grunn til at du skal sende inn kortet før du engang har prøvd og flashet det tilbake. Last ned et flash-program og få noen med samme kort til å sende deg biosfilen, eller last den ned fra et sted. Så tar du å flasher på nytt.

Lenke til kommentar
Oovz

Posted: 02 Jun 2003 17:27    Post subject:  

Du setter inn bios-disketten, og booter fra disketten. Ikke sinnsykt vanskelig, bare følg instruksene som kommer på skjermen. Akkurat som å boote fra en vanlig floppy.

det er faktisk ikke så enkelt som du tror, når du ikke har floppy..

nå har jeg att problemet en stund, så jeg skal nok prøve å gjøre noe med det, bare kke hatt tid... kom opp i matte... inklusive at dama gikk fra meg... forrige uke og nåværende uke er en djevel uke :cry:

men men, sten i glasspils passer ike sammen... NOEn HeR som har bios til ti4200 4xagp kortet? pliz

send meg en pm

Lenke til kommentar

lagt meg nei? :woot:

du flasher jo på nøyaktig samme måte som forrige gang da, og håpe at alt gåt som det skal ;) Hvis du flashet med feil BIOS forrige gang, prøver du en annen.

Ang hvorfor du ikke fikk til PCI skjermkortet: AGP står sikkert som primary screen device eller no i BIOS. Hvis du tok ut AGP bruker da BIOS PCI kortet.

AGP kortet må seff være i når du skal flashe det.

Lykke til da!

Lenke til kommentar

takk, skal prøve det..!!

men hvordan får jeg skjermen til å funke når jeg har agp kortet oppi med et pci skjermkort... agp kortet viser ingen ting(ikke pci kortet heller)... og jeg tror ikke det er særlig smart å sete inn et agp kort etter å ha bootet?!

det tror jeg er den siste problemstillingen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...