anbar Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg flashet skjermkortet... men den sto stille i 10 min...så jeg skrudde den av... da jeg da prøvde å skru den på igjen...ville skjermen ikke vise noe... er rimelig desperat... si meg hva jeg bør gjøre, har cleared cmos på hk allerede.. skjemrkort: ti4200 msi Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Sett inn et PCI-skjermkort og flash tilbake den originale BIOS'en. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Sett inn et PCI-skjermkort og flash tilbake den originale BIOS'en. La GeForce-korte stå i. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 har ikke noe pci skjermkort... arg! noe annet jegh kan gjøre? Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 da må du enten få tak i et pci kort eller flashe den i blinde. Da er det absolutt en fordel å lese bruksanvisningen så du vet hvordan det går for seg. Så gjør du det samme som du gjorde i sted, og håper at det funker. Er kansje en fordel med nye disketter da, kanjse de forgje var ødelagte. Lenke til kommentar
Grobo Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hmm. Hadde samme problemet før med et annet skjermkort. Sendte det inn og sa at jeg ikke fikk det til å virke. Fikk tilsendt nytt. Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jepp! ikke noe annet å gjøre enn å prøve seg fram i blinde. Det går greit hvis du tar det med ro og lar floppien jobbe seg ferdig. Har gått på den smellen et par ganger. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 hm... blir vanskelig... jeg brukte ikke diskett... brukte msi live update 2... og.... floppy disk stasjonen er ødelagt... dette blir en artig utfordring.... hvordan resetter jeg den i bios, jeg ser riktignok ikke bios'en... er dette en reklamasjons grunn? og vil de merke at jeg hadde klokket opp kortet med 10 mhz? Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ikke en reklamasjons grunn nei. Bios er alltid på eget ansvar. Du får låne en floppy et sted da, laste ned bios på en diskett og lære deg rutinene uten å se hva som står på skjermen. Lenke til kommentar
P@rm@nn Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Du kan ikke resette den i BIOS. Eneste måte er å flashe den på nytt med en ny bios. Til det må du ha en floppy stasjon. Du kan kansje låne en annen pc en liten stund? Ellers er det ikke reklamasjonsgrunn nei, men du kan jo lure de. Du kan si at det bare sluttet å fungere, og håpe at de ikke gidder å prøve å flashe det med ny bios. På den andre siden får du sikkert en regning om de finner ut hvordan det stod til. Alternativt kan du jo ringe de å spørre pent om de kan flashe det på nytt for deg, men da må du sikkert betale litt (men sansynligvis mindre enn om du prøver å lure de og de merker det). Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Hmm.Hadde samme problemet før med et annet skjermkort. Sendte det inn og sa at jeg ikke fikk det til å virke. Fikk tilsendt nytt. Gikk flashen feil før oxo? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 hjelp.. nå er jeg urolig... jeg gjorde følgende.. satte inn et pci skjermkort... prøvde å starte den... men jeg så fortsatt ikke noe bilde... så prøvde jeg å ta ut gf kortet.. men selv da ville ike noe bilde vises... hva har skjedd?? jeg må inn i bios for å aktivere floppy... men det må jeg gjøre i blinde... noen her som har ami bios? Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Du må kople skjermen til pci kortet. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 beklager at jeg maser... er bare litt desp.. Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 beklager at jeg maser... er bare litt desp.. Ingen ting å beklage, forstår det veldig godt. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 har koplet skjermen til pci kortet.. voodoo 3dfx.. jeg kan ikke skjønne hvorfor det ikke funker Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det er av typen "skjermkort" og ikkje 3D utvidingskort(slik som ein kunne ha fleire av i tilleg til det opprinnelege skjermkortet). Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det kan hende at skjermen har takket for seg. Dette er bare et forslag. Prøv skjermen på en anen pc. Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 WEEEEEEEEEeeeeEEEEEEEEEEE jeg fikk skjermen til å vise bildet osv... med voodoo kortet... vet ikke hvorfor det plutselig funket... men men... etter dette...hvordan reflasher jeg bios på msi kortet?? eller hva annet skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
anbar Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 ikke det nei.. ingen som vet slikt... eller har bare folk gått å lagt seg har også oppdaget at den ikke klarer å boote windows... funker en reformat ? på biosen til skjermkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå