MysticoN Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Hei, er på høy tid å bytte ut mitt gammle tastatur, hatt en del opp over tiden og min klare favoritt var Razer Lycosa, men det tastaturet vart ikke gammelt. Ser ikke på meg selv som er voldelig bruker av tastatur med etter 5-6 uker var det helt ubrukelig. Virker også som det er en del som har det samme problemet med dette tastaturet fra tilbakemeldinger på komplett.no og her på forumet. Så dere har no en liten pekepinne på hva jeg liker, men kan liste det opp likevel: *standard layout *lys i tastene *lyd "løse" knapper, lite som plager meg mer enn tastatur som bråker *mulighet til å deaktivere windows knapper *flate taster (slik som på bærbare maskiner) *komfort Har funnet et par tastatur som jeg har litt trua på, men ingen av de er en klar "vinner" Illuminated Keyboard Logitech G110 MIST Oghma Kom også gjerne med forslag til andre tastatur som kan passe meg. Endret 5. desember 2009 av MysticoN Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 takker for svar, men synest de er litt for "massive" og prisen er vel også litt stiv. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 stiv pris!?!?! alle de du viser koster jo over 600kr, og g15 koster 700kr Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Av de tre, så er det G110 som ser mest lovende ut. Riktignok ikke flate knapper, men mulighet til å slå av windows knappen og analog volumkontroll er vinnere for min del. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) joda, fant ikke et som oppfyller alle mine ønsker. håpet at noen her har erfaring fra et av de tastaturene. volum knapp/kontrol har jeg ingen nytte av siden jeg alt har en volum kontrol atmed tastaturet. Endret 6. desember 2009 av MysticoN Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 stiv pris!?!?! alle de du viser koster jo over 600kr, og g15 koster 700kr jeg tenkte vel på et annet tastatur tenker jeg. liker ikke helt g15, blir liksom litt for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå