Gå til innhold

Er dette en god gaming pc?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du kan få bedre PC for samme prisen hvis du bygger selv. Tenk ATI skjermkort, HD 4870 er f.eks utrolig mye bedre enn det i PC'en du linket til.

Skjermen er veldig bra den, har den selv :)

har null peiling på hvordan jeg velger ut pc deler :( hadde satt stor pris om du hadde kunnet gjort det for meg

Lenke til kommentar

Du kan vel i bunn og grunn basere deg på de delene som står i produktbeskrivelsen i linken din, men bytt ut skjermkort som han sier, og bytt gjerne harddisk til en i Western Digital Black- eller Samsung F3-serien.

HD 4890 koster vel det samme som GTX260 hos komplett ihvertfall.

edit: husk at operativsystem ikke er inkludert.

Endret av srbz
Lenke til kommentar

Denne likte jeg, men en liten ting: jeg hadde en sak her på forumet nylig om CF-støtte på UD3 vs UD4 (Gigabyte-hovedkort), der konklusjonene tterhvert ble at UD3 ihvertfall delvis støttet Crossfire (det er altså hovedkortet som er inkludert i linken i quote).

Med det oppsettet hadde jeg heller satset på en noe kraftigere PSU med nok PCIe-kontakter til å koble til 2 skjermkort, slik at han kan ha mulighet til å legge til et ekstra kort senere. Det vil bli noe dyrere, men dersom det kan bli aktuelt i fremtiden er det nok litt å spare på den løsningen. Hva tror dere?

Lenke til kommentar

er denne noe bra?http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=20050480

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...