CaStiLLo499 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) hallo, jeg installerte WIndows 7 Ultimate 64-bit for noen timer sida, og funket på pc'en min som jeg forventa. Før jeg installerte Windows 7, så hadde jeg Windows Xp 64-bit versjonen og funket utmerket. jeg fikk opp alt det jeg hadde av ram og CPU som jeg til og med hadde overklokka. Prosessoren jeg har er en AMD Athlon 6000+ som ligger på 3GHz Problemet mitt er at når jeg kjører Windows 7, så ligger ikke prosessoren min på 3,0GHz(eller 3,3Ghz overklokka), Men ligger på 1,1GHz og volten forandrer seg hele tida fra 1.1000V til 1.500V jeg installerte alt det jeg trengte av drivere for å få systemet mitt til å funke som det skal, men jeg får ikke CPU'en min til å funke som den skal. hvis det er noen som kan hjelpe meg med dette, så kommer jeg til å være evig takknemlig CaStiLLo Endret 5. desember 2009 av CaStiLLo499 Lenke til kommentar
War Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Speedstep(intel),PowerNow,Cool'n'Quiet den klokker seg ned da den ikke trenger kraften. Du kan slå av i bios. Endret 5. desember 2009 av War Lenke til kommentar
CaStiLLo499 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Speedstep(intel),PowerNow,Cool'n'Quiet den klokker seg ned da den ikke trenger kraften.Du kan slå av i bios. Tusen takk... det funket jeg var sikker på at det var en glitch i systemet,med ved å slå av Cool'N Quiet, så er prosessoren normal igjen... TAKK igjen CaStiLLo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå