Zorlee Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Heisann! Jeg har nylig kjøpt meg en PS3 slim. Alt har fungert fint, men i enkelte spill, som Little Big Planet, blinker TVen fram og tilbake mellom "HDMI blue screen" (som om den ikke får signal) og tilbake til spillet en gang i minuttet ca. Det er ikke lange tiden den gjør det, kanskje 2 sekund, men det er fryktelig irriterende. Er det noe jeg kan gjøre? Jeg har ikke hatt problem med andre spill, men Little Big Planet er problemet. Det burde ikke være sånn, er det noen innstillinger jeg kan endre på? Er det evt. TVen min det er noe galt med? Tusen takk for hjelp! Vh Zorlee... Endret 5. desember 2009 av Zorlee Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har du lang HDMI kabel? Lange strekk kan føre til bortfall av bilde, men har bare hørt at dette har skjedd med 1080p, og ikke 720p (slik som LBP). Lenke til kommentar
Zorlee Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Nope, den er ikke lang. Hmm, jeg aner ikke hvorfor det skjer. Er det noen jeg kan skru på i "Display Settings"? Jeg har for øyeblikket krysset av alle boksene der, unntatt 1080p. Jeg vet ikke om det hjelper med noe annet, eller hva det gjør... Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det kan være at kabelen rett og slett er defekt, har du testet med en annen kabel? Lenke til kommentar
Blodappelsin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Jeg hadde akkurat det samme problemet. Med samme TV. Det skjedde riktignok ikke like ofte som hos deg. Det var kabelen som gjorde det. Byttet kabel med en kompis, og nå fungerer det utmerket. Spørs på om TVen trenger gode kabler, han har ikke hatt noen problemer med min kabel på sin TV. Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Har en kamerat som akkurat kjøpte seg en blu-ray-spiller til tatungen sin. Hos han var det veldig mye støy/blinking og han fant ut at han måtte skru på en av enhetene først (husker ikke hvilken) for at det skulle bli bra. Virker som om tven er litt sær... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå