*F* Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Syns denne var litt bra. Jeg og dama har bodd sammen i 2,5 år nå, begge er 22. I løpet av det siste halvåret har hun begynt å lagt på seg en del, har blitt lubben, rett og slett. Jeg finner lubbne jenter særdeles lite attraktivt, så jeg er litt bekymret nå. Hun går å småspiser å ikke lenger særlig oppmerksom på hva hu putter i seg. Tør ikke si noe da jeg regner med det kommer til å bli feiltolket og alt ender med et helvetes styr. Har noen tips til hvordan jeg kan få henne til å ta litt bedre vare på kroppen sin og gi slipp på noen kilo? Blir sikkert ikke noe bedre med all julematen som nå står på menyen etterhvert... (og nei, hu er ikke gravid ) bånd rundt halsen, fest på bilen, kjør til du er fornøyd ! Endret 5. desember 2009 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 At jeg ikke har tenkt på det samme, har selv en dame som er EKSTREMT overvektig. Finner da ikke noe maxvekt for hengerfestet, noen som vet sånn ca?, kan vell kanskje binde rundt bakakslingen? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 At jeg ikke har tenkt på det samme, har selv en dame som er EKSTREMT overvektig.Finner da ikke noe maxvekt for hengerfestet, noen som vet sånn ca?, kan vell kanskje binde rundt bakakslingen? Står i vognkortet hvor mye du kan belaste tilhengerfestet med. Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Lette, men fant ikke:/, får prøve/feile da. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 man lærer av sine feil er det ikke verdt det kanskje?? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Lette, men fant ikke:/, får prøve/feile da. om ho veier under 200 kilo bør det ikke være noe problem, dog, ho skal jo løpe etter og ikke bare ligge å skape frisjon, så nødvendigvis er det ikke et problem hva bilen greier. Endret 5. desember 2009 av Dj_Evelen Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Aha det, forklarer en hel del, tenkte å "gruse"av flesket jeg. En noe mer brutal måte. 1 Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 FHM hadde en artikkel for en tid siden hvor det sto tjuvtriks for å slanke jenta uten at hun merker det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 FHM hadde en artikkel for en tid siden hvor det sto tjuvtriks for å slanke jenta uten at hun merker det Også genialt. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Aha det, forklarer en hel del, tenkte å "gruse"av flesket jeg. En noe mer brutal måte. Poenget er at hun MÅ løpe, ellers skaper friksjonen såpass mye varme at hun får store smerter. Derfor må hun løpe enten hun vil eller ei. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg tenkte bur, som inneholder lite annet enn treningsutstyr, og så lite føde som mulig for at hun skal overleve - og orke å trene. Mens vi er inne på sadistiske fremgangsmåter, liksom... Psst: Fjern snapback. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Injisera hennes läppar med Botox tills det att hon inte längre kan öppna dem. Lenke til kommentar
kommer Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Gi henne et gavekort på fettsuging til jul, problem solved Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Skaper nok en del nye problemer. Den kvalifiserte seg nesten som et gullkorn i seg selv foresten. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 FHM hadde en artikkel for en tid siden hvor det sto tjuvtriks for å slanke jenta uten at hun merker det Haha, nice En internett 10-er til den som finner online-versjonen av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå