Insomniac Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Synes å ha lest dette, men får meg ikke helt til å tro at det stemmer. Kan noen som VET dette bekrefte/avkrefte? Hva blir evt. siste prosessor? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det er vel ingen andre enn AMD som vet hva som kommer til å bli den siste socket a-prosessoren. Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det er ikke sikkert om den er den siste.. Det har kommet spede rykter om en 3400+, men dette er ikke bekreftet av AMD. Lenke til kommentar
Mysil2 Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Siste AMD prosessor blir nok ikke 3200+, siden denne er første i serien med 400FSB. Jeg tipper de holder på med denne serien socket a til de ikke greier å klokke 400FSB prosessorene mer og lage bedre kjerner. Tipper det blir et par til, før Athlon 64 tar over! Dette er ren spekulasjon da... Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg mener å ha hørt at 3200+ er siste socket a cpu. Før hammer tar over til høsten eller noe. Lenke til kommentar
pskard Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Synes å ha lest dette, men får meg ikke helt til å tro at det stemmer. Kan noen som VET dette bekrefte/avkrefte? Hva blir evt. siste prosessor? AMD kan, dersom de vil, gi ut 3400+ (som burde være 2,3-2,4 GHz med 400 FSB). CPU-en skalerer dit ser det ut som. Når det er sagt så tror jeg ikke AMD kommer med 3400+. Evt kan de lansere en 3300+ på 2,3 GHz (?). Grunnen til at jeg ikke tror det kommer en raskere CPU er at Intel ikke kommer til å lansere en raskere P4. 3.2 blir siste CPU fra Intel basert på NW. Intel kan også gi ut en 3.4 om de vil, men de får både AMD og Intel problemer med å levere og det er neppe en ønskelig situasjon for noen av de. Når det gjelder hva jeg VET så vet jeg at AMD har sagt at 3200+ kommer til å bli den siste CPU-en, men planer endrer seg fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå