rakfisk Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei Det er på tide å gå til innkjøp av ny mobil no, men treng litt råd og hjelp. Mobilen kommer nok til å bli brukt som primær mp3 spiller, bør ha eit greit kamera, god mulighet for internett surfing og 3,5mm jack. Har igrunn kommet fram til to aktuelle mobiler; HTC Tattoo og Samsung Jet. Budsjettet var igrunn satt til 3k max, men lurer på om det er verdt å legge på litt for Jet? Har lest mange gode anmeldelser om Jet og virker som den har alt eg er på utkikk etter + litt til. Men lurer på om det er mulighet for at spotify kommer til Jet? Hvilken vil vere det beste kjøpet? HTC Tattoo eller legge på litt til for Jet? Kom gjerne med forslag til andre om det skulle vere noen bedre til ca 3k. Lenke til kommentar
andhaj Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Personlig liker jeg ikke Samsung, så jeg ville valgt Tattoo! (Skal ha Tattoo snart også...) Kameraet på Tattoo er vel ikke det beste, men du får mye annet bra (Som Android, Samsung har lukket OS) Lenke til kommentar
program Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvis jeg skulle gjette, så kommer nok spotify neppe til Jet siden den kjører Samsungs proprietære OS. Er også usikker på om det virker til Tattoo grunnet den lave oppløsningen på skjermen. Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Vurderer Tattoo selv, men er enda litt usikker på om jeg skal spytte i litt ekstra og få en Hero. Hvordan vil brukeropplevelsen være med tanke på kapasitiv og resisiv skjerm? Er det store forskjeller? Har fått med meg at kapasitiv skjerm (f.eks. Hero) har støtte for multitouch, men etter som jeg forstår så støtter ikke Android dette enda? Tattoo kan kjøre Spotify http://getsatisfaction.com/spotify/topics/...y_on_htc_tattoo Lenke til kommentar
program Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Man kan bruke multitouch selv om det er Android. Fint når man skal zoome inn på nettsider, bilder osv. Jeg synes det er serdeles sløvt å bekrefte at Spotify fungerer på Tattoo pga. en person du ikke aner hvem er, skriver det på et forum. Kan hende han bare har lest at det virker i Android. Du burde kanskje være litt mer kritisk til hva du leser. Men jeg understreker at jeg langt i fra avbekrefter at Spotify virker. Edit: Her står det at Spotify ikke vil fungere. Vil nevne at jeg ikke vet noe om den siden. "What does this mean? Well, that the thousands of apps that you wanted to enjoy on your Android phone simply aren’t there. Including Spotify." Endret 5. desember 2009 av program Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Hva med nokia 5800? Du har bedre skjerm enn tattoo. Den støtter Sporify, samt at den har en veldig god musikkspiller.. Intsaller opera mini så har du gode surfemuligheter også... Endret 5. desember 2009 av Hoffah Lenke til kommentar
rakfisk Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Ah, da trur eg eg dropper Tattoo iaffall. Heller meir og meir mot Jet'n no. Har vert vurdert 5800 ja, men har ikkje heilt sansen for designet på den, og den har dårligere skjerm enn Jet. Begynner jo å bli litt utdatert og. Trur Samsung Jet til ca 3,5k er eit bra kjøp, med tanke på at det følger med skinnetui og gode hørepropper. Men tar fortsatt imot andre forslag. Takker for alle svar hittil. Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Jeg synes det er serdeles sløvt å bekrefte at Spotify fungerer på Tattoo pga. en person du ikke aner hvem er, skriver det på et forum. Kan hende han bare har lest at det virker i Android. Du burde kanskje være litt mer kritisk til hva du leser. Den personen som jeg ikke aner hvem er, er faktisk ansatt i Spotify. Trodde det gjorde utsagnet hans troverdig jeg. http://www.youtube.com/watch?v=Hsm5nCRk0cQ Telia da, er de troverdige? Eller får du en ubrukelig pakkeløsning? Lenke til kommentar
program Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ok, da må jeg beklage. Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Det går fint Har hørt av venner at Tattoo ikke er særlig god til å skrive med, både med tanke på skjermstørrelsen og at det er resistiv skjerm. Det blir visst litt knøtete og holde på på en slik liten skjerm, samtidig som den mistolker det du gjør dersom du skriver litt for fort og trykker nesten samtidig på to forskjellige plasser. Ellers skal det være en genial telefon for deg som ikke har for høyt budsjett men ønsker en moderne og god telefon. Selv har jeg gått opp en tusenlapp og søker mer etter en HTC Hero. Den har større skjerm og har kapasitiv skjerm. HTC Hero ligger til ca 3500 kr, litt over ditt budsjett altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå