Gå til innhold

Israels Gestapo skal kontrollere internett informasjon

Anbefalte innlegg

http://www.haaretz.com/hasen/spages/1131918.html

dere husker kanskje hvor mye PRO Israle spam det var over hele internettet under gaza krigen

pentagon har allerede agenter som driver med covert ops operasjon for å hindre og forstyrre debatter på internett og holde dem enten fra informasjon eller gå til personangrep

nå skal Israle gjøre noe lignende med alle som er imot israel samtidig som de vil spre PRO israel kommentarer og lignende på alle mainstream sider

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

de var whistleblowers på Israels krigsforbrytelser som FN har rapportert men Israel er vist immun mot dem.

jeg så mange PRO israel kommentarer klagde på at det Norske Media var "ensidig" når de faktiskt rapporterte fra begge sider. og ikke "de slemme terroristene" cover up historien fra Israel.

Lenke til kommentar
de var whistleblowers på Israels krigsforbrytelser som FN har rapportert men Israel er vist immun mot dem.

jeg så mange PRO israel kommentarer klagde på at det Norske Media var "ensidig" når de faktiskt rapporterte fra begge sider. og ikke "de slemme terroristene" cover up historien fra Israel.

Nå veit ikke jeg hvilke kilder du har, men jeg spiller en del med en som bor i Israel nær gazastripen. Og når vi får beskjed om at han må stikke fordi rakett-alarmen går i fresdstid, så veit ikke jeg hvordan noen kan komme å benekte at palestinske extremister er skyld i israels offensiv på gaza?

Lenke til kommentar

Har vell noe med fremstilling å gjøre osv. At du rapporterer sannheten betyr ikke at du ikke kan utelukke saker eller vinkle og tone opp og ned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...