Evilfish Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 http://www.haaretz.com/hasen/spages/1131918.html dere husker kanskje hvor mye PRO Israle spam det var over hele internettet under gaza krigen pentagon har allerede agenter som driver med covert ops operasjon for å hindre og forstyrre debatter på internett og holde dem enten fra informasjon eller gå til personangrep nå skal Israle gjøre noe lignende med alle som er imot israel samtidig som de vil spre PRO israel kommentarer og lignende på alle mainstream sider Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 dere husker kanskje hvor mye PRO Israle spam det var over hele internettet under gaza krigen Nei, det eneste jeg husker var Gilbert og Co sitt pro Palestina bullshitt på både TV og aviser hver dag. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 de var whistleblowers på Israels krigsforbrytelser som FN har rapportert men Israel er vist immun mot dem. jeg så mange PRO israel kommentarer klagde på at det Norske Media var "ensidig" når de faktiskt rapporterte fra begge sider. og ikke "de slemme terroristene" cover up historien fra Israel. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 de var whistleblowers på Israels krigsforbrytelser som FN har rapportert men Israel er vist immun mot dem. jeg så mange PRO israel kommentarer klagde på at det Norske Media var "ensidig" når de faktiskt rapporterte fra begge sider. og ikke "de slemme terroristene" cover up historien fra Israel. Nå veit ikke jeg hvilke kilder du har, men jeg spiller en del med en som bor i Israel nær gazastripen. Og når vi får beskjed om at han må stikke fordi rakett-alarmen går i fresdstid, så veit ikke jeg hvordan noen kan komme å benekte at palestinske extremister er skyld i israels offensiv på gaza? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 de var whistleblowers på Israels krigsforbrytelser som FN har rapportert men Israel er vist immun mot dem. jeg så mange PRO israel kommentarer klagde på at det Norske Media var "ensidig" når de faktiskt rapporterte fra begge sider. og ikke "de slemme terroristene" cover up historien fra Israel. Har vell noe med fremstilling å gjøre osv. At du rapporterer sannheten betyr ikke at du ikke kan utelukke saker eller vinkle og tone opp og ned. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 dere husker kanskje hvor mye PRO Israle spam det var over hele internettet under gaza krigenneI, egentlig så kan jeg ikke si jeg la merke til det. Lenke til kommentar
Koas Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Helgelektyre for de som enda ikke har forstått: http://www.nyhetsspeilet.no/2009/12/youtub...en-andre-siden/ Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 dere husker kanskje hvor mye PRO Israle spam det var over hele internettet under gaza krigen Nei. Heller det motsatte. Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Helgelektyre for de som enda ikke har forstått:http://www.nyhetsspeilet.no/2009/12/youtub...en-andre-siden/ R.O.F.L.M.A.O. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå