RBW Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 I kjent stil presenterer vi også i år en julekalender for å korte ned ventetiden til jul. Les mer Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 hvem trenger antivirus når man har linux? Lenke til kommentar
Crazymech Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Omtrent like håpløst som å si "Hvem trenger linux når man har antivirus" . Lenke til kommentar
SlemmeOnkel Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvem vil ha premie som er tidsbegrenset til noen få dager Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hadde det enda vore Norten Antivirus! Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hadde det enda vore Norten Antivirus! Så hadde enda færre hatt lyst på premien? Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 *bump* håper noen får bruk for denne premien. jeg holder meg til AVG, så jeg svarte ikke på denne. Lykke til folkens! Lenke til kommentar
EditeD Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Holder meg unna denne luken - holder meg istedet til Avast!. Har absolutt ikke lyst på Lykke til dere andre. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 En får 30 dager gratis fra Eset per epost, poenget? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ser ut som det blir lett å vinne denne, for de som deltar i dag Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hadde det enda vore Norten Antivirus! Så hadde enda færre hatt lyst på premien? Korrekt! Men er det ikkje snakk om ein full versjon vi får? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Grøss, dette må jo være det verste mølet du får. Jævlig vanskelig å fjerne fra maskiner også. Husker vi måtte ringe Trend for å få det bort :| Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Bruker Ubuntu Anti-Virus jeg, funker kjempe bra Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Bruker ikkje antivirus på verken Linux eller Windows. Har gått heilt fint dei siste 10 åra. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 har ikke betalt for antivirus siden jeg fikk XP Pro... siden den gang har det holdt lenge med gratis alternativene Lenke til kommentar
vannreven Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Nei, dette kalendervinduet holder jeg meg langt unna. Ikke aktuelt å delta i dag. Å vinne her er bortkastet Lenke til kommentar
Kongeskipet Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hva er poenget med å delta i en slik konkurranse for å vinne en prøveversjon, når man kan laste ned samme prøverversjon fra nettsiden til Trend? Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Du vinner ikke en prøveversjon, men fullversjon. Spørsmålet om prøvetid har ikke noe med premien å gjøre. Lenke til kommentar
Marasmus Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Slenger meg på de som sier at dette var en kjip premie. Omtrent like spennende som å vinne en diskettstasjon. Kanskje hardware.no burde være litt kritiske til sponsorene? Lenke til kommentar
traveler5843 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Det var nesten litt for latterkikk og se det nederste spørsmålet. "Hvor lenge varer prøveperioden for dagens premie?" lol edit: Men HW. Følger det med en lisensnøkkel man kan slenge inn i det prøvetiden utløper, eller er premien faktisk snakk om en ussel nedlastingslink til en demo? Uansett så tror jeg ikke "Trend" er den mest spennende av antivirus selskapene akkurat.. Endret 5. desember 2009 av traveler5843 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå