sffsh Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg går i 10. ende klasse og lurer på om jeg skal gå Studiespesialisering med formgivingsfag eller Medier og kommunikasjon. Har hørt at det bare går "freaks" på MK og at man må være utrolig utadvent for å gå denne linjen. Er det sant? Jeg liker å være kreativ, men aner ikke hvilken av de to linjene jeg skal søke på! Noen som kan skrive eventuelle erfaringer eller tips på hva jeg burde gjøre? Takk for svar! Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tja, eg veit ikkje korleis alle medieskular er, men eg tykkjer iallefall det er veldig grett. Berre hyggelege folk egentleg, og masse god stemning. Mange sterke personligheiter, det vil eg seie. Ein må jo prestere litt i dei kreative fagene då, men det går grett. Ei fin avkobling frå dei tørre kjedelege fagene som er vanleg studiespesialisering. Eg går no tredje med stortsett berre vanlege fag, og eg avksyr det. Dei to første åra var mykje betre. Kreative fag er herleg, og akkurat det eg trengte etter nokon harde år på ungdomskulen. Skal ein gå videre, tykkjer eg det er ein god veg til studiekompetanse iallefall. Lukke til. Berre å spørje om du lurer på noko utover dette, så skal eg prøve å greie ut etter beste evne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå