Footy Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Noen som vet noe om oppskriften på hårvoksen er forandret? Eneste grunnen til at jeg bruker den er at den er lett å skylle ut slik at jeg kan legge meg med voksfritt hår. Men etter å ha kjøpt ny boks får jeg den ikke skikkelig ut, selv ikke med shampo. Var nødt til å vaske håret med zalo for å få alt ut.. Noen som har vært borti det samme? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 sikker på at du ikke har fått en annen variant av renati? er 2-3 typer av voksen, samt 2-3 typer med mud.. kjøpte min forrige boks for 2 mnd siden, og den er lik som den har vert i 3 år nå Lenke til kommentar
Footy Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) neida, helt samme, brukt renati i 4-5 år nå, aldri hatt problemet tidligere. Dessuten har jeg på flere tilfeller prøvd andre varianter, men de har alltid oppført seg likt ved utskylling Endret 5. desember 2009 av Footy Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Alltid noen som kommer med samma Zalovitsen. Jeg trur trådstarter er inne på noe. Jeg opplever at Renati Strong Hold er noe fetere og mer oljete enn den var før. Har aldri problemer med å vaske ut noe som helst av håret mitt, men det er skjedd noe ja. Det er jo også slik at produkter har holdbarhet, men jeg mener at den var tørrere før. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 Eneste grunnen til at jeg bruker den er at den er lett å skylle ut slik at jeg kan legge meg med voksfritt hår. Men etter å ha kjøpt ny boks får jeg den ikke skikkelig ut, selv ikke med shampo. Var nødt til å vaske håret med zalo for å få alt ut.. Samme har skjedd med meg i det siste. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 ser ut som jeg har fått en boks av et eldre parti... skal sjekke med frisøren til uka... ser ut som et lykketroll så trenger en klipp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå