OgnOmm Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Har en kamerat som har kjøpt seg creative audigy 2, men driver-cd'en er herp, så han må laste ned nye. Han sjekka creative sine support-sider, men finner ikke noe. Har også sjekket div driver-sites, men finner ikke noe. Noen som har dette kortet og drivere som kunne sendt meg disse, vennligst pm meg. Eller om dere vet om noen sider som har driverene da. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Her finnes de : http://no.europe.creative.com/support/drivers/ Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Prøv å trykk download da. Da skjer det ikke mye. Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg lastet akkurat ned drivere selv. Funket som det skal det! Du som surrer... Kan det være så vanskelig da Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg er nesten sikker på at du må installere CD-driverne før du kan oppdatere med nyere drivere fra web'en. Du får be Creative om å sende deg ny driver-CD. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Lasta du ned audigy 2 drivere?? Det står: Sorry, no drivers were available matching your query. Merkelig Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Nå funka det.. Lasta ned engelsk versjon fra usa sine sider. Rart at dem ikke har driverene ute på europa-nettet sitt Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 De har drivere her: http://www.creative.com/su/cGo.asp?cGo=m1&...areupdate%2Easp Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Ja, du må installere de fra CD'n før du legger inn WDM driverene. Iallefall måtte jeg det. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 28. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2003 Ingen som kan sende meg driverene vel?? De orginale cd-driverene.. han må jo ha de før han kan legge inn driverene jeg lasta ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå