Jakke Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er ei venninne som skal mekke en bil sammen med noen venner. Vet ikke hvilken det er, men har noen facts: Det er en europeer Det er RWD Det er LHD Det er Turbo, men svensk turbo(oppsett) Men det er ikke svensk bil Det er iallefall ikke VAG eller BMW. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvor vil du hen med denne tråden? Gjettelek? Vet du svaret? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Nei, derfor jeg spør. hvis ikke hadde jeg skrevet "gjettelek". Hun nekter å fortelle det, så jeg må finne ut av det med infoen jeg melka ut av hu Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Ferrari! Edit; Passa dårlig med turboen Endret 4. desember 2009 av lockdog Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Kunne vært F40, har jo turbo men er neppe det. glemte å si prisklasse på en harva: 5000-20000,- Lenke til kommentar
lockdog Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det tusser jo av europeiske biler med bakhjulstrekk. Selv om den er venstreratta betyr jo ikke at det ikke kan være en britisk bil heller. Og litt usikker på hva du mener med svensk turboopsett? Lenke til kommentar
joka Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 ford sierra 1,3 turbo (stockmann) http://en.allexperts.com/e/f/fo/ford_sierra.htm Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Det enten turbo fra svensk bil eller så er det svenskprodusert turbo. fant forresten ut at det faktisk ER diesel, så da er det vel kanskje mercedes? Lenke til kommentar
Penny Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hvorfor så sikker på at det ikke er VAG eller BMW? Finnes jo BMW turbodiesel, samt uoriginale turbokonverteringer. VW Caravelle/Transporter med hekkmotor har rwd, der finnes også turboversjoner. Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Nå vet jeg at eldre M-B GWagen hadde ofte ettermontert turbo fra STT (Svensk TurboTeknikk), men det samsvarer jo ikke med RWD... Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Det er ikke noe stor vogn. For å quote henne: "Jeg blir å kjøre ræva av deg iallefall" Jeg har da en Passat med 200hk, og snart en RX-7 med 200hk ++ (snart ) Så noe krutt skal hun ha i den iallefall Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Kan det være en Lancia av noe slag? Når jeg tenker meg om er jo Integrale 4trekk.. Stratos er riktignok rwd, men en så sjelden bil har hun vel neppe fått kloa i. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Mener hun sa spesifikt RWD. Så eneste jeg klarer tenke på er Mercedes av noe slag Lenke til kommentar
Penny Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hun har direkte avkreftet at det er BMW? Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 MHM. Sa faktisk "ALDRI BMW" ganske bestemt Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Og spesifikt ikke VAG? Er jo noen boble-baserte beachbuggies som er ganske så hissige. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Med turbodiesel? Hmmm Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Som sagt tidligere: Hun skulle smoke både min nåværende Passat 1.8T 200hk og snart min Mazda RX7 FC3S. Så er noe krutt i TDIen. Lurer derfor på Merce, siden de har ganske grei TDI-teknologi Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vi kan vel anta det ikke er en splitter ny bil? Og antagelig at det ikke er varebil, kanskje heller ikke stasjonsvogn? Da faller mine tanker på mb190(W201), mener største TDieselen som ble levert var på 2.5. I utgangspunktet ikke de mest imponerende tall: HK(kW) - 122 (89) Toppfart - 119 (192) Men lite er jo så robust som en eldre mercemotor, så man kan vel tukle mye.. In 2009, Mercedes has retrospectively fitted a diesel engine from the C 250 CDI BlueEfficiency to a 1992 190 E 2.6 Sportline [11]. The experiment has been undertaken to show how far diesel technology has come in the last 20 years. It has been renamed the Mercedes 190 D BlueEfficiency and it is fitted with the latest OM651 common-rail diesel engine. It produces 201bhp and 369lb ft of torque, while 0-62mph comes in 6.2secs. Jesus, sjekk aksen på denne! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå