Pizzaen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hei. Jeg har 3 harddisker, en til system, en til diverse annet og en ekstern disk. Jeg kunne tenkt meg en backupløsning som overførte alt fra diverse disken min til den eksterne disken min, og at den gjorde dette hver natt. Altså at den overførte de filene som er blitt endret siden sist og eventuelt nye filer og mapper. Haken er at jeg har lyst til at filene ligger kryptert på den eksterne disken, gjerne AES eller lignende. Noen som vet om noe som kan gjøre dette? Endret 4. desember 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
fa74b4a4-8b2c Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Da vil jeg anbefale deg å ta en kikk på Cobian Backup 9 Dette er et godt backup program med mange muligheter Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Det ser veldig bra ut Men jeg er litt usikker på hvilken krypteringsalgoritme som er sterkest? Nedenfor ser dere et bilde av de tilgjengelige krypteringsalgoritmene: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå