Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes JENTER om rumpehår hos menn?

Trymte

Anbefalte innlegg

Så dette er naturlig da mener du? :p

skins_hairy_woman_ad.jpg

Setter det litt på spissen nå, men er nok bare du som miforstod meg. Uansett det jeg ville frem til var at menn ikke bør barbere seg, da det ser unaturlig ut (min mening).

En kvinnekropp derimot ser ikke unaturlig ut uten hårvekst.

Det er er forsåvidt bare overdrivning. Jenter har hår på armer og bein, det er totalt naturlig. Vi har hår på tissen og under armene. Helt naturlig! Jeg snakker ikke om genfeil eller sykdommer eller whatnot som gjør at vi blir like hårete som menn. Jeg snakker om den naturlige kvinnen! Get a grip...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Yeah_*

Ok, nå er du bare vanskelig, jeg har aldri sagt at kvinner ikke har kroppshår. Det bildet var bare for morro skyld, kanskje litt dårlig uttrykt av meg...

Trådstarter: Bør menn barbere seg?

Jeg: Menn har "hårete" kropper, så JEG synes det ser rart ut når de er barberte.

Kvinner derimot har vanligvis ikke så hårete kropper, så JEG synes de kan gjerne barbere seg om de ønsker det, da JEG ikke synes det ser rart ut.

Dette er et diskusjonsforum, så jeg får vel si hva jeg mener? Ja, jeg synes ikke det er så spennende med kroppshår på jenter, men det betyr ikke at jeg ville avvist noen av den grunn, da det bare er en av maaange faktorer som styrer om jeg liker en jente eller ikke.

Forøvrig så er jeg way off topic nå :hmm:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...