Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes JENTER om rumpehår hos menn?

Trymte

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Driver vel ikke og titter på det uansett?

Man studerer nok ikke rumpa til mannen nei, men det er klart at det vil være synlig dersom man har sex. Spørsmålet er da, igjen; hvor greit er rumpehår hos menn?

Rumpehår (med mindre man har usedvanlig stor hårvekst) er da virkelig ikke synlig med mindre man 'åpner døra'?

Lenke til kommentar
Driver vel ikke og titter på det uansett?

Man studerer nok ikke rumpa til mannen nei, men det er klart at det vil være synlig dersom man har sex. Spørsmålet er da, igjen; hvor greit er rumpehår hos menn?

Rumpehår (med mindre man har usedvanlig stor hårvekst) er da virkelig ikke synlig med mindre man 'åpner døra'?

Det er ikkje veldig uvanlig å litt hår PÅ sjølve stumpen... Men det blir indeed verre om du "åpner døra" som du så fint beskriver det :p

Lenke til kommentar

Det er null problem, så lenge det ikke er et problem for personen som har det. Jeg vet at noen kan ha så kraftig vekst at de får problemer med at avføring setter seg fast og det blir til at man må vaske seg etter hvert eneste toalettbesøk. Da er det kanskje en idè å trimme det litt så man ikke sitter med det problemet. En annen ting er jo rimming. Om både gutt og jente er for og opptatt av dette innenfor sexlivet sitt, er det ikke så veldig delikat å spise masse hår i slengen, akkurat som når menn har oralsex på kvinner.

Jeg er generelt ikke for hår, jeg liker glatte kropper (men jeg er sterkt for hår rundt kjønnsorganet, det ser ubeskrivelig idiotisk ut med en veiviser som bare... stopper... :p) men jeg har ingen rett til å bestemme hvor min partner skal ha hår og ikke skal ha hår. Jeg blir ikke mindre glad i denne personen bare fordi han har hår stikkende ut fra sprekken sin, og han blir ikke mindre glad i meg når jeg ikke har giddet å barbere meg under armene på en uke.

Lenke til kommentar

Jeg er denne kategorien. Om jeg først har kommet så langt at håret vises, har litt hår aldri vært en hindring for meg for å si det på den måten.

Jeg bruker å fjerne hår fra magen, og fjerner litt og trimmer litt rundt kjønnsorganet. Men noen saks eller noe barberredskap frister ikke bak der for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Yeah_*

Synes nå denne "hårdiskusjonen" begynner å gå litt over styr. Det er naturlig for menn å ha hår, så ikke begynn å barbere dere annet enn i ansiktet, da det bare ser rart ut. Hvis du har veldig mye hår, så kan det jo vurderes å trimme litt.

Lekeplassen kan også være en fordel å holde litt ryddig, jeg synes glattbarbert ser litt rart ut, men for all del, det er opp til en hver, jeg foretrekker litt kraftig trimming...

På jenter er det litt turnoff med hår, unntaket er på musa og på hodet. Da snakker jeg om mørke hår, litt lyst dun er ikke noe å bry seg om.

Så lenge det ikke er skjenerende, så kan det gå, siden det er en del arbeid med å barbere seg, siden det må "vedlikeholdes". Det er bedre med litt hår, enn å kjenne hårstubbene for å si det slik :yes:

Lenke til kommentar
.. Det er naturlig for menn å ha hår, så ikke begynn å barbere dere annet enn i ansiktet, da det bare ser rart ut....

Hvis det er naturlig med hår på rompa så er det vel like naturlig med hår alle andre steder hår vokser helt av seg selv. Det er jo ingen årsak annet enn smak og behag som avgjør hvor noen synes det er naturlig å barbere seg.

Det er forøvrig heller ikke noe mindre naturlig for jenter å ha hår her og der, men av en eller annen grunn er det "naturlig" at jenter fjerner mer hår enn guttene. (ikke det at jeg klager over det på noen som helst måte)

Som svar til TS har jeg aldri hørt jenter klage over rompehår før, men de finnes sikkert (jentene som klager altså :D).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12348972834

Hår PÅ rompa er greit (så lenge det ikke er pels, man må kunne se huden igjennom :p ..) Men I rompa, det kunne ikke brydd meg mindre. Jeg har ingen planer om å "åpne døra" jeg heller, så da... Dog er det ikke verdens vakreste utsikt i en eventuell 69-posisjon, men men.

Lenke til kommentar
blablaukeblad

Jeg er et seksuellt vesen, kan du klandre meg...?

Så absolutt ikke ^^ Jeg bare velger å informere deg at jeg er mer enn det du er :p Yay for sex ^^

Synes nå denne "hårdiskusjonen" begynner å gå litt over styr. Det er naturlig for menn å ha hår, så ikke begynn å barbere dere annet enn i ansiktet, da det bare ser rart ut. Hvis du har veldig mye hår, så kan det jo vurderes å trimme litt.

Lekeplassen kan også være en fordel å holde litt ryddig, jeg synes glattbarbert ser litt rart ut, men for all del, det er opp til en hver, jeg foretrekker litt kraftig trimming...

På jenter er det litt turnoff med hår, unntaket er på musa og på hodet. Da snakker jeg om mørke hår, litt lyst dun er ikke noe å bry seg om.

Så lenge det ikke er skjenerende, så kan det gå, siden det er en del arbeid med å barbere seg, siden det må "vedlikeholdes". Det er bedre med litt hår, enn å kjenne hårstubbene for å si det slik :yes:

Det er naturlig for menn å ha hår, men ikke for jenter? Hva er det for idioti? Jenter er da førdt med grunnlag for hår det der vokser, og da vil jeg påstå det er 100% naturlig det og!

Bryr jeg meg svært lite om. Spiller egentlig ingen rolle. De fleste jenter har vel lite med akkurat den delen av mannen å gjøre.

De fleste jenter burde kanskje tatt seg en runde der, de går glipp av noe ;)

Lenke til kommentar
Det er naturlig for menn å ha hår, men ikke for jenter? Hva er det for idioti? Jenter er da førdt med grunnlag for hår det der vokser, og da vil jeg påstå det er 100% naturlig det og!

Ja, hurra for dobbeltmoral. :fun:

Hår på menn: Helt ok. Men om han vil være hårete uten at jeg kan klage, skal jeg kunne være hårete uten at han skal klage.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Yeah_*

Så dette er naturlig da mener du? :p

skins_hairy_woman_ad.jpg

Setter det litt på spissen nå, men er nok bare du som miforstod meg. Uansett det jeg ville frem til var at menn ikke bør barbere seg, da det ser unaturlig ut (min mening).

En kvinnekropp derimot ser ikke unaturlig ut uten hårvekst.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...