sdf123 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har fått en bekjent til å ta 120.000km service på bilen min, det som jeg har fått i oppgave å gjøre er å kjøpe inn det som jeg vil ha byttet / sett over. Men hva bytter man og ser over på 120.000km service? Register reim (andre reimer?) Vann pumpe Drivstoff filter Kupefilter Olje og oljefilter Noe mer? Og hvor handler man, på sitt lokale autoriserte audi forhandler eller mekonomen? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 sjekk av batteri, dynamo og alle andre væsker burde også utføres av deler på biler har jeg brukt originale på store deler som feks bremseskiver men på ting som oljefilter og slikt har jeg bestandig brukt mekkonomen/biltema Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Ok. Men noen som vet hva feks et merkeverksted bytter på 120.000km servicen på en audi? Bilen er en audi a4 1,9tdi stasjonsvogn 2002. Lenke til kommentar
Salt kjeks Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Dersom denne "bekjente" av deg har såpass god peiling at du lar han ta service på bilen din, burde han ikke ha litt peiling på hva du kunne forvente å måtte bytte? Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Står det ikke i servicepapirene som ligger i bilen? Gjør det hos meg. Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg vil nødig bry han med det å finne ut hva som gjøres på en sånn lang service, da han s å og si gjør jobben gratis, så håpte det var noen her inne som hadde peiling. Serviceboka mi er på tysk, så det driter seg Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 finnes vel servicebøker på andre språk? fattern fikk tysk servicehefte på sin BMW, men de tok ikke mer en 100kr for en på engelsk Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Tannreim m/delesett Vannpumpe Oljefilter Olje Pollenfilter Luftfilter Dieselfilter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå