Gå til innhold

Logitech G5 vs G500

Anbefalte innlegg

Da skal jeg ha meg en ny mus og det står nå mellom Logitech G5 og G500. Det jeg da lurer på er om det er noen som har formeninger om hvilken mus som er best. Er det noe positivt med oppdateringene av G5? Prisen kan dere overse, det er bare 60kr forskjell på dem.

Det er for det meste FPS-spill det går i (mest CS og BF2), bare til info.

Er laser brukbart på en vanlig billig ensfarget musmatte, eller må jeg med laser kjøpe matte med pris som ei mus?

Og ikke si at den dere har er best uten å ha grunnlag for det, hjelper meg ikke noe. Men nevn gjerne positive og negative sider av den du har.

Edit: Ser også at mange klager på scrollhjulet på G5, men også mange som sier det er perfekt. Er det en feil som er noen, men ikke alle eksemplarene? For da har jeg jo 3-års garanti som gir meg muligheten til å bytte den i en uten feil.

Endret av RMX02
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Da skal jeg ha meg en ny mus og det står nå mellom Logitech G5 og G500. Det jeg da lurer på er om det er noen som har formeninger om hvilken mus som er best. Er det noe positivt med oppdateringene av G5? Prisen kan dere overse, det er bare 60kr forskjell på dem.

Det er for det meste FPS-spill det går i (mest CS og BF2), bare til info.

Er laser brukbart på en vanlig billig ensfarget musmatte, eller må jeg med laser kjøpe matte med pris som ei mus?

Og ikke si at den dere har er best uten å ha grunnlag for det, hjelper meg ikke noe. Men nevn gjerne positive og negative sider av den du har.

Edit: Ser også at mange klager på scrollhjulet på G5, men også mange som sier det er perfekt. Er det en feil som er noen, men ikke alle eksemplarene? For da har jeg jo 3-års garanti som gir meg muligheten til å bytte den i en uten feil.

Det er egentlig ikke noe stor forskjell på musene, men jeg hadde kanskje gått for G500 pga design osv.

Lykke til!

Lenke til kommentar

Personlig liker jeg designet på G5 best. Men spesifikasjonene er jeg usikker på. Har lest litt tundt om kring, og flere har sagt at knappene på venstre side på G500 sitter på en klønete plass.

G500 har jo også større valgfrihet på følsomheten, men 5400 DPI er vel ikke noe som blir brukt av meg heller.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...