TanteEdgar Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg har tenkt meg en Celica GT4 fra 1990 fordi jeg synes at ST185 karosseriet er finest og de er ikke så svindyre. Men jeg får jo ikke lov til å låne til en så gammel bil!!! Så vet noen om en eller annen plass der man kan låne til å kjøpe en bil som er mer enn noen få år gammel? Lenke til kommentar
GSM Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan få kaskofritt lån, men det koster omtrent det samme som et forbrukslåns.. jeg måtte gjøre det slik med min gamle bil. Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er bare å ta opp forbrukslån. Lenke til kommentar
epifant Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Muligens off-topic, men uansett relevant for deg: skrur du mye selv? En kompis er nemlig Toyotamekaniker, og han kunne visst aldri tenkt seg en slik selv. Slett ikke god plass om man skrur selv, og SLETT ikke billige verkstedregninger om man ikke skrur selv. Og før du sier at det aldri skjer noe med en japsebil; jo, ting går absolutt i stykker på de også. Kompisen min svømmer i overtid, og måtte søke Arbeidstilsynet om å få overskride overtidsgrensa både i fjor og året før... Jeg sier det ikke for å skremme deg, kun for at du skal gå inn i dette med begge øya åpne og hjernen i gear. Bilen i seg selv er kanskje billig, men med et forbrukslån blir den i praksis mye dyrere og enda dyrere om du må ha den på verksted. Men jeg håper selvsagt at du vil få et så problemfritt bilhold som mulig. End of "pappa-prat" Lenke til kommentar
TanteEdgar Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Joda, jeg vet at det er noe med alle biler, spesielt av gammel årgang. Og ja, jeg skrur selv så det skal ikke være noe problem. Jeg har ikke bestemt meg 100% enda ettersom disse bilene enten er svindyre eller ødelagt. Den eneste bilen som er udødelig ar Toyota Hiace og den ville jeg aldri hatt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå