Gjest Slettet+432 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Tenkte å skaffe meg noen briller, for jeg blir utrolig sliten i øynene av å konsentrere blikket på data, bøker eller andre ting, med linser på. Siden det ser unektelig fett ut, tenkte jeg å skaffe meg pilotbriller - ikke solbriller, men vanlige, gjennomsiktige pilotbriller med styrke. Problemet er at jeg ikke finner noen som selger dette, så jeg lurte på om noen her vet det? Takk! Endret 8. desember 2009 av Slettet+432 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 venninne av meg på VGS fikk tak i hos vanlig optikker... det virka da ikke som det var noe problem... mener det var hos specksavers Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Ah, takker! Fant noen der, ja Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Bare så du vet det, kjøp originale Ray Ban eller Jack & Jones sin versjon. De fleste andre ser skikkelig crap ut, har ikke den originale pilotbrillelooken, er den som er kul Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Hm, er ikke det bare solbriller det, da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå