vesleengen Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 om dette er diskusjonen som føres kan tråden egentlig bare stenges Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Trymte, det er ikke vits å prøve. Powerpie lever i en illusjon hvor han er den eneste som betyr noe å alle andre er dritt om han missliker dem. Jeg gir da alltid mennesker en sjanse til å fjerne all tvil; noe som du så til de grader har gjort! Lenke til kommentar
Gjest Lonesome_Traveler Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg er dog ikke noe stygg. Og er verken brei over skuldrene heller. Ja - liker å skille meg ut, men ikke så mye at jeg går med reninsvest på en fest. Mer som i klær man ikke kjøper på bikbok og veromoda. Og ikke alltid med strittet hår, som flertallet av de av min " rase" gjør. Setter stor pris på alle svar! Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 bare ikke hør på powerpie, begynner å lure på om han kan være en menneskehater Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Neida, Powerpie har kanskje noen kontroversielle meninger i forhold til den store majoriteten som han er flink til å ytre, men han er neppe noen menneskehater. Er ikke noe galt i å stille krav heller, for det er det som er naturlig. Er kun Hollywood og do-goodere som vil ha oss til å tro annet. Forøvrig syns jeg TS høres ut som ei flott jente, men det må IRL-kjennskap til for å kunne "vurdere" noe videre. Er godt mulig mange av oss gutta her inne hadde falt for deg, men samtidig er det like mulig at vi ikke hadde det. Håper det ordner seg for deg da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå