Gjest Guest_Lonesome_Traveler Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Ettersom det er ett par av de såkalte " hva ser jenter i en gutt"- forum, skal jeg ta iniativet til ett " hva ser gutter i en jente" tittelen. For å gi deg en liten inføring i min livssituasjon, Jeg er en jente, forøvrig 16 år, går på 1vgs på medier og kommunikasjon og er en av de som synes det er wannabe å være som alle andre. Driver mye med fotball fortiden og har altid vært en guttejente som har hengt med gutter. På ungdomsskolen forandret dette seg, jeg ble mer jentete, men fortsatt ikke redd for ikke å være akkurat lik alle andre. Jeg fester en del, og har møtt en god del gutter jeg bare fester meg. Og dagen etter husker vi såvidt hverandre. Men jeg savner en som er noe mer en det. Og er trolig ikke alene om det. Men jeg klarer aldri å skaffe meg noe mer enn " bare venner " . Og har lenge undret på hva en gutt egentlig ser etter i en jente. Edit: Jeg lurer på hva en gutt på rundt 16 år ser etter i en jente. En vilt fremmed en - som det skal skje noe mer med. Jeg er ikke på jakt etter 40 åringer sin mening. Så noen som melder seg frivillig til å dele sine meninger om hva de ser i en jente ? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 vel jeg er 20... men bedre en 40 husker selv 1år VGS... på den tid hadde jeg og en annen kammerat 2 stalkers, som spammet på sms og andre steder med hvordan de liksom syntes vi var så greie og slikt... de var direkte stygge (sorry) men vi ble kvitt dem... det jeg så etter rundt den tiden var de jentene så var litt mer sexy, flotte og kanskje litt løse, men det var den tia da "minstemann" hadde mer å si en hue... I dag har jeg en kjæreste igjennom 2 år, som jeg møtte 3år VGS, den gangen så jeg etter de sjenerte og rolige jentene, som ikke gjorde så stort nummer av ting, men som oppførte seg og på sin egen måte ble søte og hun jeg er sammen med passet den beskrivelsen da, og gjør det enda Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Førsteinntrykket går mye på hvem som er pen og har en fin kropp. Smaken er individuell, så det blir vanskelig å definere vakker og ikke-vakker. Andreinntrykket er derimot mye viktigere, selv om man er en kåt VGS elev. Personlig syns jeg det er et (lite) minus med ei jente som har en del guttevenner, fordi man kan lure på hvorfor hun har så mange guttevenner og ikke en kjæreste. Men det behøver ikke være så negativt for det. Er ikke viktig at hun gjør det så bra på skolen, men at hun har mål og ambisjoner er ganske viktig. Hyggelig/snill er et must, også er det ganske viktig at hun tar mange av vitsene jeg kommer med og at hu framstår som ei blid og hyggelig jente. Flott at du er aktiv, for personlig klarer jeg ikke å forelske meg i ei jente som røyker eller driver med noe annet drit. Det gjelder bare meg tho, vet at det er mange som ikke bryr seg så mye om dette. Og en ting ihvertfall jeg setter ganske stor pris på, er om jenta ikke er redd for å snakke tilbake til meg. Om hun framstår som veldig usikker eller kjedelig å snakke med, så blir det fort uinteressant. Er 18 år btw. Lenke til kommentar
Trymte Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jeg er en gutt på 17 år, så min mening er vel ikke helt uvesentlig. Det jeg ser etter i jenter er at de faktisk er seg selv, og ikke er flau av sine hobbier eller meninger. Liker du å samle på frimerker, så skal du jammen få lov til det uten at jeg dømmer deg for det. Jeg verdsetter jenter som kan snakke om mer enn bare klær og sminke, da dette blir kjedelig i lengden. Jenta må også tørre å være seg selv, ikke bare i det offentlige, men også når hun prater/er med meg. Dette gjør fort at det er lett å ha en dialog, og gjerne om litt dypere temaer. Felles interesser er jo aldri negativt, men ikke noe must. Jenta bør også være ganske moden, men dette henger mye sammen med å faktisk stå for egene hobbier eller meninger. Med veldig korte ord, så er det en jente som ikke nødvendigvis er veldig populær, men en som tør å være seg selv, og som jeg kan snakke med. Kommunikasjon er det viktigste for meg. Utseende spiller også en ganske viktig rolle, jeg skal ikke legge skjul på det. Jeg krever ikke at en jente skal være den peneste av de pene, men at hun viser at hun tar vare på kroppen sin. Om man gjør det, kombinert med godt humør, så blir man som regel mer enn pen nok. Med å ta vare på kroppen sin mener jeg god hygene, trene litt, kostholdsbevist ol. Men om du lurer på hvordan du skal oppføre deg ovenfor gutter for at de skal bli interessert i det, er dette noen stikkord du kan ha i bakhodet (du hadde iallefall fått meg med på laget): Tør å snakk med gutten alene, vis at du bryr deg om han. Komplimenter er like viktig for gutter som for jenter. Selv synes jeg er det hyggelig med jenter som viser at de bryr seg om hvordan jeg ser ut. Kroppskontakt er noe som er viktig for min del. Du må tørre å ta på gutten. Om det er et svakt dytt, at du legger hånden på armen hans eller hva som helst, så vil dette gjøre at gutten med en gang vil få et mye tydeligere intrykk av deg. Dersom han synes du er hyggelig, vil dette ha en god effekt, og vil gjøre gutten mer interessert. Vær i det humøret du er i. Dette handler litt om å være seg selv, men ikke helt. Det er mange som alltid til en hver tid prøver å være glad og livelig, dette er noe jeg selv ser på som unaturlig. Alle mennesker har en dårlig dag, og dette er lov. Altså, er du glad, så vis at du er glad. Er du lei deg, så ikke prøv å skjul dette. Tør å vis følelsene dine. Forklar heller hvorfor du er trist, og om han byr seg om deg, vil han garantert prøve å gjøre det bedre eller støtte deg. Dette er kanskje helt grunnlegende ting, som du allerede har i bakhodet - men det er iallefall det viktigste for meg. Men for å oppsummere innlegget mitt i étt ord: selvstendighet. Jeg ble så opphengt i dette jeg, så ble vist et ganske langt innlegg. Lykke til (Dersom du har noen spørsmål eller ligenende til meg som person, så bare send meg en PM så skal jeg hjelpe deg så godt jeg kan ). EDIT: Så i etterkant nå at det ble et litt rotete innlegg, som sa veldig mye opplagt. Men jeg fikk i allefall frem noen viktige punkter. Endret 4. desember 2009 av Trymte Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er 20 år. Så vet ikke om min mening har noe å si for deg. Utseende: Jenta må være søt og pen. Er ikke snakk om jenta med de største puppene etc (men ha litt størrelse er pluss). Men ei jenta som har en fin trent kropp. Og som tar vare på kroppen sin. Setter også pris om jenta er lavere enn meg (er 1.81) og ikke er overvektig (min list for overvektig er lav. Så folk som jeg synes er overvektig blir som regel ikke sett på det av andre). Hun må også spise sunt, ikke fast røyke eller snuse. Personlighet: Nå liker jeg de jentene som ser litt uskyldige ut. Liker ikke jenter som tror dem er så deilige at dem kan få hvem som helst. Hun må ha sjarm. Noe som gjør at jeg vil være med henne og ikke ei annen jente. Hva det er kan jeg ikke helt si. Men ei uskyldige jente med glimt i øyeet er pluss Liker ikke guttejenter. Jenta må ha feminine trekk . Men ikke overdrevet selvfølgelig. Ser også etter om jenta har planer for livet. Setter ikke pris på ei jenta som har planer om å jobbe på Rimi resten av livet. Hun må også kunne ta intivativ. Og kunne si noe rett ut hvis det er noe hun tenker på eller vil gjøre. Ikke driver å gi meg hint osv. Kommer sikkert på noe mer etterhvert. Men dette er det jeg kan tenke på nå. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Utseende: 1. Hun må være griseheit 2. Hun må ikke være overvektig på noen som helst måte (turnoff deluxxxe) 3. Hun må på ingen måte ha, ønske, ville, erverve, be om å få ha KORT HÅR. Det spiller ingen rolle om du heter Jessica Alba eller Jessica Biel - kort hår har aldri sett bra ut på damer (imo). NOGO! Personlighet: 1. Selvironi 2. Intelligent Ja, jeg har høye krav. Er 20. Endret 5. desember 2009 av Bandidos-Pelle Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Utseende:1. Hun må være griseheit 2. Hun må ikke være overvektig på noen som helst måte (turnoff deluxxxe) Personlighet: 1. Selvironi 2. Intelligent Ja, jeg har høye krav. Er 20. Du mener du er singel for resten av livet? Hun må være naturlig pen uten å bruke mye sminke til vanlig Hun må være litt tilbakeholden og sjenert. De fleste som har nr2 har som oftest også god humor, personlighet osv Gutt 17 Edit, ttror ikke jeg hadde holdt ut med en røyker og puppene trenger ikke å være store, men det er en fordel om de er der Endret 5. desember 2009 av Lobbi Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Utseende:1. Hun må være griseheit 2. Hun må ikke være overvektig på noen som helst måte (turnoff deluxxxe) Personlighet: 1. Selvironi 2. Intelligent Ja, jeg har høye krav. Er 20. Du mener du er singel for resten av livet? Interessant teori, men den begynner å skurre allerede i første setning. Lei for det. Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Utseende:1. Hun må være griseheit 2. Hun må ikke være overvektig på noen som helst måte (turnoff deluxxxe) Personlighet: 1. Selvironi 2. Intelligent Ja, jeg har høye krav. Er 20. Du mener du er singel for resten av livet? Interessant teori, men den begynner å skurre allerede i første setning. Lei for det. Hvis du sier du faktisk fant noen som har alt er jeg imponert Edit: nvm, glømte å spørre om du var interisert i noe fast eller one nights, du har sikkert sjangs å finne alt det på one nights da Endret 5. desember 2009 av Lobbi Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hvis du sier du faktisk fant noen som har alt er jeg imponert Edit: nvm, glømte å spørre om du var interisert i noe fast eller one nights, du har sikkert sjangs å finne alt det på one nights da Finnes haugevis av dem. Jeg har to venninner som passer den beskrivelsen ganske perfekt, f.eks. Aldri skjønt hvorfor man skal sette kravene sine lavere enn hva man er ute etter. Blir bare feil. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Jeg har en generell idé om hvordan jenta skal være, den listen blir noe som: - Smart - God moral - God humor, og samtidig litt sprø (på en god måte) - Bra kropp og ansikt (kunne laget en bok om de kravene for utseende som jeg har) - Aktiv, ikke en som er passiv hele tida - Selvstendig - Verken røyker eller snuser () - Drikker ikke for mye, fester heller ikke for mye I bunn og grunn er jeg en av de meste kresne personene som finnes, når det gjelder krav til drømmejenta. Det jeg har forstått med tid og erfaring er at å finne en perfekt jente er en umulig oppgave, og at hvis det finnes virkelig en flott jente som jeg vil gå ut med osv... så gjør jeg det, og fokuserer på de positive trekkene istedenfor. Hvis jeg ikke hadde senket de umulige kravene mine, så hadde jeg endt opp barnløs. Er 18 år, men viktig å tenke på framtida si Endret 5. desember 2009 av Working Class Hero' Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Ettersom det er ett par av de såkalte " hva ser jenter i en gutt"- forum, skal jeg ta iniativet til ett " hva ser gutter i en jente" tittelen. For å gi deg en liten inføring i min livssituasjon, Jeg er en jente, forøvrig 16 år, går på 1vgs på medier og kommunikasjon og er en av de som synes det er wannabe å være som alle andre. Driver mye med fotball fortiden og har altid vært en guttejente som har hengt med gutter. På ungdomsskolen forandret dette seg, jeg ble mer jentete, men fortsatt ikke redd for ikke å være akkurat lik alle andre. Jeg fester en del, og har møtt en god del gutter jeg bare fester meg. Og dagen etter husker vi såvidt hverandre. Men jeg savner en som er noe mer en det. Og er trolig ikke alene om det. Men jeg klarer aldri å skaffe meg noe mer enn " bare venner " . Og har lenge undret på hva en gutt egentlig ser etter i en jente. Edit: Jeg lurer på hva en gutt på rundt 16 år ser etter i en jente. En vilt fremmed en - som det skal skje noe mer med. Jeg er ikke på jakt etter 40 åringer sin mening. Så noen som melder seg frivillig til å dele sine meninger om hva de ser i en jente ? Ja... du har mange guttevenner, og du liker fotball. Fotballjenter har ofte en tendens til å ha brede skuldre, samtidig som de ikke unnskylder en mindre elegant rap midt i klasserommet. Mange guttevenner betyr at du rett og slett har problemer med å sosialisere deg med ditt eget kjønn, og går derfor over til potensielle knullevenner som ikke stempler deg for den du er, men som heller stempler deg for hvordan du ser ut. Og er også utrolig turnoff hvis du har en sær dustete interesse, eller at du daglig er ifør gjenstander som får deg til å virke direkte mongoloid(dvs. 60 talls briller uten brilleglass, redningsvest på party, eller armbånd fulle av pigger). Er antagelsene mine riktige ville du havna LANGT ned på lista mi, ved mindre du er helt ufattelig pen. Jentefotball: Ikke er det fotball, og ikke er det Jenter. Endret 5. desember 2009 av Powerpie Lenke til kommentar
Trymte Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Ettersom det er ett par av de såkalte " hva ser jenter i en gutt"- forum, skal jeg ta iniativet til ett " hva ser gutter i en jente" tittelen. For å gi deg en liten inføring i min livssituasjon, Jeg er en jente, forøvrig 16 år, går på 1vgs på medier og kommunikasjon og er en av de som synes det er wannabe å være som alle andre. Driver mye med fotball fortiden og har altid vært en guttejente som har hengt med gutter. På ungdomsskolen forandret dette seg, jeg ble mer jentete, men fortsatt ikke redd for ikke å være akkurat lik alle andre. Jeg fester en del, og har møtt en god del gutter jeg bare fester meg. Og dagen etter husker vi såvidt hverandre. Men jeg savner en som er noe mer en det. Og er trolig ikke alene om det. Men jeg klarer aldri å skaffe meg noe mer enn " bare venner " . Og har lenge undret på hva en gutt egentlig ser etter i en jente. Edit: Jeg lurer på hva en gutt på rundt 16 år ser etter i en jente. En vilt fremmed en - som det skal skje noe mer med. Jeg er ikke på jakt etter 40 åringer sin mening. Så noen som melder seg frivillig til å dele sine meninger om hva de ser i en jente ? Ja... du har mange guttevenner, og du liker fotball. Fotballjenter har ofte en tendens til å ha brede skuldre, samtidig som de ikke unnskylder en mindre elegant rap midt i klasserommet. Mange guttevenner betyr at du rett og slett har problemer med å sosialisere deg med ditt eget kjønn, og går derfor over til potensielle knullevenner som ikke stempler deg for den du er, men som heller stempler deg for hvordan du ser ut. Og er også utrolig turnoff hvis du har en sær dustete interesse, eller at du daglig er ifør gjenstander som får deg til å virke direkte mongoloid(dvs. 60 talls briller uten brilleglass, redningsvest på party, eller armbånd fulle av pigger). Er antagelsene mine riktige ville du havna LANGT ned på lista mi, ved mindre du er helt ufattelig pen. Jentefotball: Ikke er det fotball, og ikke er det Jenter. Om hun vil gå med redningsvest eller 60-tallsbriller på fest, så skal ingen dømme henne for dette. Det betyr at hun faktisk tør å være seg selv, og ikke nødvendigvis som alle andre. Ut i fra det du skriver, er du en forhåndsdømmende gutt, som kun går etter det overfladiske. Patetisk spør du meg. Selv om hun har mange guttvenner, betyr ikke dette at hun nødvendigvis er en traktorlesbe som er rappkjefta og ufeminin. Det det betyr er at hun kommer godt over ens med gutter generelt, og har derfor mange guttevenner. Altså, at guttene finner verdier i henne, som mange jenter ikke gjør. Det er ikke nødvendigvis en negativ ting. Selv synes jeg hun høres ut som en veldig trivelig og hyggelig jente. Som egentlig lurer litt på det samme som jeg spurte om i min egen tråd: Hva skal til for å bli mer attraktiv ovenfor det andre kjønnet. Jeg kan anbefale trådstarter å ta en titt på tråden min her. Men jeg kan prøve å være litt mer presis i dette innlegget, enn i det forrige: Jeg lurer på hva en gutt på rundt 16 år ser etter i en jente. En vilt fremmed en - som det skal skje noe mer med. Jeg er ikke på jakt etter 40 åringer sin mening. Dersom jeg hadde møtt en vilt fremmed 16åring ville selvfølgelig det første jeg så på vært utseende. Personlig har jeg ingen store krav, annet enn at jeg må se at personen tar vare på kroppen sin. Etter dette, vil egentlig kroppspråk og dialog ha alt å si. Er hun selvsikker når hun snakker til meg, og er positiv og glad - så er vi på samme lag med en gang. Har man da en felles interesse, så kapish: du har en jente som er positiv, glad, lett og snakke med, og som du kan dele interessene dine med. Det er vel en god start? Det synes iallefall jeg. Men om samtale er det eneste som skjer, kan det fort bli vennesonen for begge to. Og her tror jeg kanskje ditt problem ligger i. Kroppskontakt er veldig viktig. Selv er jeg veldig dårlig på dette, og sliter litt på grunn av det. Men jente som faktisk tør å ta på meg, er turn on med en gang, og slik funker det begge veier. Trenger ikke være tafsing av noe slag. Men la oss si du skal forklare noe, ta tak i armene hans og forklar med de, eller noe i den dur. Som sagt tidligere - om du har noen spørsmål til meg, så kan du bare sende en PM eller ligenende. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Om hun vil gå med redningsvest eller 60-tallsbriller på fest, så skal ingen dømme henne for dette. Det betyr at hun faktisk tør å være seg selv, og ikke nødvendigvis som alle andre. Ut i fra det du skriver, er du en forhåndsdømmende gutt, som kun går etter det overfladiske. Patetisk spør du meg. Selv om hun har mange guttvenner, betyr ikke dette at hun nødvendigvis er en traktorlesbe som er rappkjefta og ufeminin. Det det betyr er at hun kommer godt over ens med gutter generelt, og har derfor mange guttevenner. Altså, at guttene finner verdier i henne, som mange jenter ikke gjør. Det er ikke nødvendigvis en negativ ting. Selv synes jeg hun høres ut som en veldig trivelig og hyggelig jente. Som egentlig lurer litt på det samme som jeg spurte om i min egen tråd: Hva skal til for å bli mer attraktiv ovenfor det andre kjønnet. Jeg kan anbefale trådstarter å ta en titt på tråden min her. Jeg dømmer ingen for at de tør å være seg selv; jeg dømmer dem for at de ser ut som idioter. Hvis du har lyst til å farte rundt med abnormale jenter, så værsågod! Det finnes nok av pene og oppegående jenter igjen til gutter som meg! Overfladisk er jeg dog ikke; jeg stiller visse krav til meg selv, og da forventer jeg det samma tilbake. Er du ubeskrivelig stygg, så kommer det ikke akkurat som et sjokk at du ikke forventer stort annet av jenta. Og ja... gutter finner nok verdier i henne til at de gidder å være venn, samt ploge hu på fester. Kjæreste vil de tydeligvis ikke være. Hmmmmm, HVORFOR DET TROR DU? Endret 5. desember 2009 av Powerpie Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Powerpie, du må være jævelig kjedelig å henge med, glad jeg ikke kjenner deg Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Powerpie, du må være jævelig kjedelig å henge med, glad jeg ikke kjenner deg Så slapp i trynet som du er kan jeg ikke si annet enn i like måte Er festens midtpunkt skal jeg si deg =) Selv her er jeg jo det; kan jo ikke benektes at ingen får mer liv i ei diskusjon enn det jeg gjør! Endret 5. desember 2009 av Powerpie Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Powerpie, du må være jævelig kjedelig å henge med, glad jeg ikke kjenner deg Så slapp i trynet som du er kan jeg ikke si annet enn i like måte Er festens midtpunkt skal jeg si deg =) Selv her er jeg jo det; kan jo ikke benektes at ingen får mer liv i ei diskusjon enn det jeg gjør! Nåja, det er ikke så vanskelig å skape en offtopic diskusjon da, værtfall ikke om den er helt usakelig. Og hvordan typer fester er du midt-punktet i? Lenke til kommentar
Trymte Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Om hun vil gå med redningsvest eller 60-tallsbriller på fest, så skal ingen dømme henne for dette. Det betyr at hun faktisk tør å være seg selv, og ikke nødvendigvis som alle andre. Ut i fra det du skriver, er du en forhåndsdømmende gutt, som kun går etter det overfladiske. Patetisk spør du meg. Selv om hun har mange guttvenner, betyr ikke dette at hun nødvendigvis er en traktorlesbe som er rappkjefta og ufeminin. Det det betyr er at hun kommer godt over ens med gutter generelt, og har derfor mange guttevenner. Altså, at guttene finner verdier i henne, som mange jenter ikke gjør. Det er ikke nødvendigvis en negativ ting. Selv synes jeg hun høres ut som en veldig trivelig og hyggelig jente. Som egentlig lurer litt på det samme som jeg spurte om i min egen tråd: Hva skal til for å bli mer attraktiv ovenfor det andre kjønnet. Jeg kan anbefale trådstarter å ta en titt på tråden min her. Jeg dømmer ingen for at de tør å være seg selv; jeg dømmer dem for at de ser ut som idioter. Hvis du har lyst til å farte rundt med abnormale jenter, så værsågod! Det finnes nok av pene og oppegående jenter igjen til gutter som meg! Overfladisk er jeg dog ikke; jeg stiller visse krav til meg selv, og da forventer jeg det samma tilbake. Er du ubeskrivelig stygg, så kommer det ikke akkurat som et sjokk at du ikke forventer stort annet av jenta. Og ja... gutter finner nok verdier i henne til at de gidder å være venn, samt ploge hu på fester. Kjæreste vil de tydeligvis ikke være. Hmmmmm, HVORFOR DET TROR DU? Du har enormt med fordommer. Du sier at du dømmer ikke folk som tør å være seg selv, men folk som ser ut som idioter. Alle har en forskjellig av hvordan en idiot er. Nå vet ikke jeg hvordan din stil er, men det er garantert mennesker som ikke liker din stil, og motsatt. Dette betyr ikke at du er et lite interessant menneske, slik du fremstiller det. Har jeg oppfattet deg rett, så nekter du for at en jente som går med feil klær på en fest er noe som ikke kunne vært en fremtidig kjæreste. Hvorfor ikke det? Hun kan da ha mange verdier du vedsettes hos en kjæreste forde? Og hvorfor de ikke vil være kjæreste med trådstarter kan jeg ikke svare på. Men dette går gjerne begge veier. Det er ikke slik at alle jentevennene dine er stygge, fordi dersom de hadde vært pene ville de vært mer enn bare en venn? Du virker som en veldig snever type. Endret 5. desember 2009 av Trymte Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Trymte, det er ikke vits å prøve. Powerpie lever i en illusjon hvor han er den eneste som betyr noe å alle andre er dritt om han missliker dem. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Powerpie, du må være jævelig kjedelig å henge med, glad jeg ikke kjenner deg Så slapp i trynet som du er kan jeg ikke si annet enn i like måte Er festens midtpunkt skal jeg si deg =) Selv her er jeg jo det; kan jo ikke benektes at ingen får mer liv i ei diskusjon enn det jeg gjør! Nåja, det er ikke så vanskelig å skape en offtopic diskusjon da, værtfall ikke om den er helt usakelig. Og hvordan typer fester er du midt-punktet i? Misjonsfester med boller og brus, der man ved spesielle anledninger slår på stortromma og tar med kake. Du har enormt med fordommer. Du sier at du dømmer ikke folk som tør å være seg selv, men folk som ser ut som idioter. Alle har en forskjellig definisjon på å hva som ser ut som en idiot vil være. Nå vet ikke jeg hvordan din stil er, men det er garantert mennesker som ikke liker din stil, og motsatt. Dette betyr ikke at du er et lite interessant menneske, slik du fremstiller det. Har jeg oppfattet deg rett, så nekter du for at en jente som går med feil klær på en fest er noe som ikke kunne vært en fremtidig kjæreste. Hvorfor ikke det? Hun kan da ha mange verdier du vedsettes hos en kjæreste forde? Vel det er jo som jeg sa isted; hvis det som er under klæra er bra nok, så gjøres det selvfølgelig unntak Og når sant skal sies bryr jeg meg fint lite om hva slags klær som benyttes, så mangt de ikke er hinsides all forstand idiotiske. Det er ikke slik at alle jentevennene dine er stygge, fordi dersom de hadde vært pene ville de vært mer enn bare en venn? Ja der traff du spikern på hue gitt! Det er faktisk slik Jeg har ingen pene jentevenner hahahaha.... Det ender alltid med noe annet, litt kjipern å være nødt til å putte øya på et fruktfat uten å få røre ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå