sdhild99 Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Hmm, er det bare min browser eller..? Men jeg synes at sidene til Multicom suger! This page cannot be displayed hele tiden (IE 6.0) Noen andre som har lignende problemer? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Jupp. Ser ut som om det er noe med handleløsningen deres.. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Min IE 6.0 sliter ikke så! :razz: Har dere sjekka blant annet sikkerhetsinstillinger? Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Kjører Norton Internet Security 2002, men hvordan skulle det virke inn på å vise "sikre" sider? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Det kan vær noe i nettleseren. Det første jeg gjør når jeg har lagt inn ny nettleser, er å fikse innstillingene. Tools/Verktøy Internet OPtions/Alternativer for internett Security, Advanced/Sikkerhet, Avansert Lenke til kommentar
extreme Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Det er bare sidene til Multicom som er satt opp litt amatørmessig, ta og send noen mail til de, så ordner de det sikkert... BTW: det funka helt fett her... Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Joa, siden kommer jo frem etter hvert. Får litt følelsen av "amatør" ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå