Gå til innhold

Xbox hardisk i pc?

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt meg en xbox hvor jeg har erstattet den medfølgende disken med en større. Defor tenkte jeg å brukte den medfølgende seagate disken i pcen min.

Problemet er bare at ved oppstart så får jeg beskjed om at disken er passord beskyttet.... Hvordan fikser jeg dette?

har forøvrig Win XP...

Takker for all hjelp

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har kjøpt meg en xbox hvor jeg har erstattet den medfølgende disken med en større. Defor tenkte jeg å brukte den medfølgende seagate disken i pcen min.

Problemet er bare at ved oppstart så får jeg beskjed om at disken er passord beskyttet.... Hvordan fikser jeg dette?

har forøvrig Win XP...

Takker for all hjelp

Er det Seagate i Xbox'en?

Lenke til kommentar

Men er jeg nødt til å sette disken inn i xboxen? Har fått den ferdig modifisert med ny disk. Har ikke så mye peiling selv på xbox...

Kan jeg ikke unlocke den fra pcen? Får opp når jeg booter at disken er passord beskyttet og at jeg må taste in en femsifret kode.

Lenke til kommentar

må ha koden som er på disken. vist han som har ordna boksen din har gjort det riktig så skal de være en mappe på c som heter backup og der er det en fil som heter hddinfo.txt der er koden. men den er nok MYE lenger en 5 siffer.

vist den mappa ikke er på den disken du har nå så har du ikke noe valg da må orginal disken inn i xbox`n igjen en liten tur slik at du får koden

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...