Prusk Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 I windows7 er det lekende lett å bytte stier på standardfoldere som vi "må" ha (Bilder, Downloads og Dokumenter). Dette har jeg gjort og bruker forskjellige disker/partisjoner for å ha litt orden før jeg slipper samboer til maskinen. Finnes det en måte å velge en annen partisjon til standard lagringsplass for programmer også? Har bare 80GB på SSDen, og vil nødig at samboer skal fylle den opp ved installasjon av fotobøker og annet dill-dall-programvare som verken krever eller brukes så ofte som mine få utvalgte.. Om jeg selv installerer kan jeg stort sett velge hvilken partisjon/folder jeg skal installere på. Dama velger stort sett enkleste løsning (standardkatalogen), og da hadde det vært greit om denne var valg på en annen partisjon. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Vil tro at det er komplisert å endre denne, men når du installerer programmer så har du jo mulighet til endre hvor dette skal ligge. I tillegg kan du jo sjekke muligheten til å endre hvor nevnte programmer lagrer/henter filer fra. atlef. Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 samme måte som i windows vista kanskje? http://www.intowindows.com/change-default-...indows-7-vista/ Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Sannsynligvis. Må teste dette når jeg kommer hjem. Ser også at samboers bilder automatisk legges til C:\users\brukernavn\dokumenter\et eller annet\ bilder, til tross for at Bilder er koblet opp mot en egen harddisk. Må se på dette også når jeg får tid. Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 ohhhh fant denne http://www.sevenforums.com/tutorials/18629...t-location.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå