Eirik2 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Det er et vagt rykte, men Nikonrumors melder nå at det skal være en event med to "hemmelige nyheter" 10. desember i Slovenia. I tillegg skal Nikon UK være nede for vedlikehold 8th og 10th dec. Slikt vedlikehold pleier alltid å komme i forkant av et slipp. Og i samme åndedrag kan jeg kanskje nevne at FotoVideo har vært utsolgt for D700 i lengre tid.... Og at ubekreftet ankomstdato stadig har blir skjøvet fremover i tid..... Og at ubekreftet forventet ankomstdato nå er 8/9. desember... Alt kan være tilfeldigheter, men jeg liker å tro noe annet. Mvh Eirik Endret 10. desember 2009 av Eirik2 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 En D700s har jeg tro på, og kanskje en D700x, men ikke D800. En ny "major version" tror jeg først vil komme med D4. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) NikonRumors Hvis dette er sant, er det våte drømmer som blir virkelighet med de specsa. Endret 5. desember 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 NikonRumorsHvis dette er sant, er det våte drømmer som blir virkelighet med de specsa. Hvis det betyr at D700-prisen "stuper", er jeg enig. Hvis ikke er det bare nok et uoppnåelig kamera for min del :-) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Vi pleier å få invitasjon til pressekonferanse i alle fall en uke før, og vi har ikke fått noe som helst, så jeg tviler på om dette kan stemme. Det kan selvsagt være at Nikon spiller med kortene ekstra tett mot brystet i anledningen, og i så fall vil jeg forvente at vi får mail fra dem på mandag eller til nød tirsdag. En annen ting som gjør at jeg tviler på en lansering fra Nikon rundt den 10, er at nyheten som Nikon Slovenia hinter til kan gjelde noe helt lokalt og ikke nødvendigvis ha med noen som helst form for lansering å gjøre. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 NikonRumorsHvis dette er sant, er det våte drømmer som blir virkelighet med de specsa. Jeg tviler på at Nikon ønsker å fullstendig myrde D3X. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) NikonRumorsHvis dette er sant, er det våte drømmer som blir virkelighet med de specsa. Jeg tviler på at Nikon ønsker å fullstendig myrde D3X. Det har du vel rett i Endret 6. desember 2009 av KSolfjeld Lenke til kommentar
Inc Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Folk driver jo suicide, so why not Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tviler sterkt at den får 24,5MP når D3s har 12. Selv kunne jeg levd med at de oppgraderte viewfinder'n til å dekke 100%. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Man kunne sagt mye av det samme om D3 vs D700 - som man gjorde om D200 vs D2x. Kanibalisme har lenge vært Nikons greie, og single-digit husene handler for det meste om ekstrem byggekvalitet/robusthet. Jeg vil ikke si at Nikon trenger en D700x for å kontre 5D2/A850/900, for D700 har totalt ulike egenskaper, men jeg ser ikke bort ifra at Nikon-sjefene har lyst. Jeg hadde også gjerne sett en D700s - tror nesten det er uungåelig. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Tviler sterkt at den får 24,5MP når D3s har 12. Selv kunne jeg levd med at de oppgraderte viewfinder'n til å dekke 100%.At Nikon kommer med en D700x med (omtrent) samme sensor som D3x er nok ganske sannsynlig. Om ikke annet for å konkurrere med 5DMkII og A850/900. Men det vil garantert ikke ha raskere seriebildehastighet og like bra autofokus som D3x. Tror ikke Nikon regner med at folk er villige til å betale over dobbel pris bare for å få innebygget vertikalgrep. D700s tipper jeg kommer på høsten neste år (august-oktober). D700 kom vel drøyt ti måneder etter D3, tipper tiden mellom D3s og D700s blir omtrent den samme. Lenke til kommentar
Eirik2 Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Da ble det teleobjektiv og teleconverter, ikke hus. Så da spørs det om vi bare får smøre oss med tålmodighet eller tilsvarende.... Mvh Eirik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå