Lexiboij Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei, jeg har et Coolermaster HAF 922 kabinett. Det er tre store vifter som bråker en god del. Jeg ønsker å slå av toppviften eller den nederst på kabinettet. Jeg har lest meg fram til at det er mulig, googlet en del, men finner ingenting. Er det en knapp elns. på kabinettet eller styres det fra PCen? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er ikkje verre enn å opne kabinettet og koble frå vifta. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Vet det, men gidder ikke å åpne kabinettet hver gang jeg føler for at vifta bråker. Men kan jeg ha lest feil slik at det ikke er mulig? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 om den er koblet til hovedkortet sjekk ut programmet "SpeedFan" det kan kontrollere en del vifter koblet til hovedkortet avhengig av hovedkort. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Du kan også kjøpe en vanlig lysbryter, som du kobler på ledningene. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Har sett litt på speedfan, men sliter litt med å få det til å virke. Viftene er koblet til hovedkortet så det burde gå greit. Skal se innom en guide når jeg har tid. Den siste blir nok litt for avansert for meg. Ellers så takker jeg for svarene. Endret 5. desember 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ikke alle hovedkort som er støttet av speedfan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå