LarsOl Skrevet 19. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2010 Vil bare melde om at denne tråden ikke er lagt ned selv om innleggene kommer skjeldnere enn hver uke. Fortsatt innstilt på å kjøre løpet ut til vi kommer til Echoes-samleplaten fra 2001. Er i en hektisk tid på jobb nå og trenger avkobling og inspirasjon for dugelige innlegg. Dark Side Of The Moon kommer når tiden er inne for å si det sånn. Beklager, men jeg får ikke betalt for dette Dere får bli skikkelig godt kjent med Obscured By Clouds så lenge.. hehe. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Godt å høre at du har tenkt å fullføre. Du har skrevet noen veldig gode albumbeskrivelser hittil og det er ikke noe galt i at det tar litt tid imellom. Keep up the good work Lenke til kommentar
Vincenzo Coccotti Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Venter i spenning på neste album... Endret 18. april 2010 av Max Cady Lenke til kommentar
Fradrik Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Heh Jeg digger dette albumet! Wots er en klar favoritt hos meg. Jeg fanget denne opp første gang på David Gilmours video: Remeber that Night og falt helt pladask. Tror den gikk på repeat i tre timer hjemme i min stue og lyrikken kunne jeg utenat etter ti minutter. Good shit! Free Four spilles også støtt! En klar favoritt! Jeg kjøpte Remeber That Night på impuls en kveld i fjor. Jeg ble lamslått. Det er en helt fantastisk konsert. Får aldri nok av den. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 (endret) Vekk meg når dere kommer til Wish you were here Endret 19. april 2010 av stud27 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå