Reow Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hei! Jeg har telnor turbo og har mistet passordet. Finner det ikke, har jo heller ikke kundeservice siden det er Turnbo uten service. Har sjekka men passordet står ikke på modemet heller. Har ikke tilgang til ethernet kabel, så gjestene mine får ikke koblet til nettet mitt. Hva skal jeg gjøre? : O Endret 4. desember 2009 av Reow Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Logge inn på routeren og endre det? Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Sjekker under multimodemet ditt.. Der står WEP/WPA-koden, med mindre du har endret den. Endret 5. desember 2009 av Youcef Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hæ? Forstår ikke. Du har telenor turbo uten kundeservice? Er det passordet til selve nettet fra telenor du mangler (sist vi hadde telenor hadde de noe passord og greier, vet ikke om det har endret seg?)? Og hvorfor har du ikke kundeservice? Og hvis det er dette du mangler hjelper det vel ikke stort å koble deg til med kabel? Er det koden til det trådløse kan du jo bare koble deg på med en kabel og skru den av eller endre den. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Telenor Turbo kunder har kun kundeservice på via web, av en eller annen tåpelig grunn. Lenke til kommentar
best90 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Telenor Turbo kunder har kun kundeservice på via web, av en eller annen tåpelig grunn. Tåpelig grunn? Med turbo betaler du 100 kr mindre pr/mnd pga at du ikke har kundeservice hos 05000. ( I forhold til premium) Hvis du har multimodem fra Telenor, står det en lapp med nøkkelen under modemet. Hvis ikke, ser du det når du logger inn på den trådløse ruteren. Endret 5. desember 2009 av best90 Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Ja, det er en tåpelig grunn at dem setter ned prisen på abbonnementet, og så må man betale for support, som for alle andre er gratis. Er ikke rent lite Turbo-kunder betaler for tlf. support heller, sist jeg sjekket. Kjedelig når man mister nettet og ikke tør ringe ISP fordi det koster så mye... Edit: Har ikke Telenor Turbo selv, så er ikke noe grudge jeg har mot dem. Endret 5. desember 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
Reow Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Har funnet ut av det nå, er noob på pc så takk for hjelpa. Jeg skrev IP addressen min i søkefeltet på internett browsern min så kom jeg inn på no greier, så stod passordet der. Tuuusen takk for dere som brydde dere Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Er ikke rent lite Turbo-kunder betaler for tlf. support heller, sist jeg sjekket.Kjedelig når man mister nettet og ikke tør ringe ISP fordi det koster så mye... Skjønner ikke vitsen med evt å klage over vilkår som man har lest på forhånd. Man får dessuten like rimelig bredbånd med minst samme hastighet hos andre, inklusive kundeservice. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Er ikke rent lite Turbo-kunder betaler for tlf. support heller, sist jeg sjekket.Kjedelig når man mister nettet og ikke tør ringe ISP fordi det koster så mye... Skjønner ikke vitsen med evt å klage over vilkår som man har lest på forhånd. Man får dessuten like rimelig bredbånd med minst samme hastighet hos andre, inklusive kundeservice. My point exactly. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå