Candey Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hello Skal ha meg en fet snowboard jakke nå, og tenkte å bestille fra USA eller liknende pga prisen. Men, finner ingen som sender til Norge jeg. Tittet på denne: http://www.the-house.com/dc3am02la10zz-dc-...rd-jackets.html Men, de sender jo bare til Canada og USA.. Any suggestions? Takker på forhånd Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er det noe spessielt med snøbrett jakkene i forhold til vanlige jakker? Man kan få gaske billige varme og gode jakker til vesentlig billigere pris mange steder. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 De produserer jo av DC, Volcom osv. da! Det er jo dritkult! /ironi. Er vel at snowboardjakker har snølås (og muligens har egen lomme med kabelgater for MP3-spiller), men det har vel de fleste andre gode vinter/friluftsjakker også. Skal begynne med snowboard/twintip etter jula, og jeg kommer ikke til å kjøpe en "snowboardjakke". Velger heller en billigere og minst like god jakke fra Bergans, Helly Hansen eller noe. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jeg kommer til å gå for en av disse skalljakkene fra Helly Hansen. De er noe fôret, meget god mot vind og vann, og har alle de egenskapene en ski-/snowboardjakke i min mening skal ha. Helly Hansen - Hayden Jacket eller denne Helly Hansen - Atlas Tinden Jacket (Dog ikke i denne fargen men svart og røde detaljer som jakken over. Var bare ikke bilde av den) Mulig det stod Atlas Down på HH Brand store Endret 4. desember 2009 av Kavinsky Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Arc'teryx ftw når det gjelder skalljakker. Dyrt, men verdt det imo. Når det kommer til snowboardjakker, bare kjøp i butikken du. Prisforskjellen etter toll, moms og frakt er nok ikke så stor. Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Priser? Den siste ligger vel på ca. 5000,- og den første på et sted mellom 3000++ om jeg ikke husker helt feil. Kikket såvidt bare lappene da jeg var innom Helly Hansen! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Sjekk ut Arc'teryx i stedet kavinsky. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Priser? Den siste ligger vel på ca. 5000,- Over halve månedslønna mi det... Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jaha, og hva er så grunnen til at du velger å dele det med oss? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jaha, og hva er så grunnen til at du velger å dele det med oss? For å poengtere at det er dyrt for han? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Og hva har det med tråden å gjøre? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det har noe med at han syntes det er dyrt for den jakka? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Det har med at jeg syns det er feilprioritering av penger. Men dere er jo frie til å kjøpe hva dere vil, jeg skal ikke stoppe dere. Jeg vet ihvertfal at jeg ikke gidder jobbe i 80 timer for ei jakke, men dere har vel for alt jeg vet en ganske godt betalet jobb Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jobbing er for arbeiderklassen. Lenke til kommentar
Premium manegment Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jobbing er for arbeiderklassen. Du er kvalm! Får alt rett i fanget og lever på andre! Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har den nederste av HH jakkene, har dog ikke brukt den en gang så kan ikke uttale meg om den er bra eller ei. Ett år i millitæret tillater ikke sivklær:p Men hittil iaff så er den ikke verdt pengene:P Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jobbing er for arbeiderklassen. Du er kvalm! Får alt rett i fanget og lever på andre! OMG! Ta en spøk ffs. Det er vel forsåvidt sant at jeg får det meste rett i fanget, og at jeg lever på andre, men jeg ser ikke helt problemet.. Lenke til kommentar
Candey Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Var tøffe de HH jakkene der. Men skulle gjerne hatt en nettside jeg kan bestille fra utenlandsk! Jakker fra Burton, DC, Volcom osv osv!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå