Phaser_ Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Prøver meg med ett bilde til i fra Røykenvika i Randsfjorden. Båten/skipet (eller nå hva det er, "landkrabbe") brandbu med Brandbukampen i bakgrunnen, en gammel vulkan. Den brukes flittig på sommeren av paraglidere. Hva tar seg best ut av svart/hvit og fine farger. Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Synes faktisk svart/hvit bildet passet best jeg. Du har også gammel brunt, får bildet til å se ut som det er fra tidlig 1900 tallet. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Første bildet til Svenni har best farger, etter min mening. Men den visker ut skyen til høyre, og himmelen blir litt kjedelig der. Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Enig med Wikipedersen her, Bilde nummer 1 til Svenni har den beste effekten, men som sagt kunne himmelen vært en smule mer interessant. Lenke til kommentar
Phaser_ Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Enig med Wikipedersen her, Bilde nummer 1 til Svenni har den beste effekten, men som sagt kunne himmelen vært en smule mer interessant. Skal se i morgen om jeg får til en versjon som ligner men med mer kontrast på himmelen. Takk for kommentarene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå