Andre1980 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Er det bare jeg som har problemer med NRK Nett-tv? Det buffrer og stopper opp hele tiden, noe det har gjort de siste 2-3 månedene, uansett hvilken hastighet jeg setter. Jeg har lyse 30/30 og kan se web-tv helt ok både på TV2 Sumo og TV3... Men NRK sliter ALLTID. er garantert minimum 5 stopp i hvert program, og lang tid på buffring. Har forsøkt å sende en mail til NRK, men har aldri fått svar. Andre som opplever det samme? PS! Jeg har forsøkt med og uten router. Samme problem om jeg har kabel rett fra Hjemmesentral til pc som med router. Endret 4. desember 2009 av Andre1980 Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jupp. Jeg har 20ned/4opp og har pleid å se deler av gullrekken jeg har gått glipp av/glemt å ta opp på rnk nett-tv. Siste par mnd har dette vært en prøvelse i tålmodighet, mye buffring og komplett stans i overføring. Lenke til kommentar
HTC-User Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Les DENNE tråden og prøv om det kan hjelpe:-) Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Takk for tipset, skal prøves. NRKs nett-TV er jo egentlig en helt glimrende tjeneste, så synd at man ikke får brukt det. Jeg har foreløpig kun vært inne og prøvd å jukke på buffertid og overføringskvalitet, men skal teste dette ikveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå