-Jungeldyret Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Heisann. Skal innstallere xp på en pc uten OS nå. Har en key som ble brukt på en gammel pc jeg ikke lenger bruker. Har prøvd å søke litt, og har forstått det som om at man kun kan registrere én gang per key. Men jeg lurer på om det er noen måte å "avregistrere" keyen fra den pcen den ble registrert på? For så å bruke den sammen lisensen på nytt, på en ny pc? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Vanligvis ringer en Microsoft da. Jeg ville forsøkt først, og ringt etterpå dersom problemer oppstod. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Bare installer XP på den nye maskinen og aktiver den. Da vil du få beskjed om at den er i bruk eller noe i den retningen. Velg å aktivere over telefon. Da får du et nummer du skal ringe. Den er automatisk. Bare tast inn tallene som du får opp og så skriv ned koden som blir sagt til deg. Burde ikke ta lengre enn 10-15 minutter. Den gamle maskinen vil da blir erstattet av den nye hos MS. Endret 4. desember 2009 av TCi Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Ok, takk :) Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Fantastisk, cd-keyen funker visst plutselig ikke. Den er ikke "valid". EDIT: Skrev feil Endret 4. desember 2009 av -Jungeldyret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå