Kneipp Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hva er mest effektivt? Har spilt mw2 i et par uker nå, først i dag fant jeg ut at jeg kan customize killstreaks. Beklager overforbruk av engelsk, men jeg er ikke norsk og ikke edru. Altså hva mener folket er den beste komb. av killstreaks? Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Predator -> Harrier -> Chopper Gunner får chopper i ca annenhver kamp, og det tar ofte lang tid før den blir skutt ned. Masssse kills Lenke til kommentar
henkeZ Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Harrier -> Chopper Gunner -> Nuke. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har brukt en ny variant i det siste, funker knall! Precision airstrike --> Pave Low --> Chopper Gunner Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Harrier, pavelow og AC130. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 når er det man kan få unlocke nye killstreaks? jeg har fått lyst på noen nye nå Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 gå inn på killstreaks, så står det i grønt oppe til høyre hvor mange levels til neste unlock. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Brukte Pavelow - choppergunner - nuke en periode, men etter tre nukes skiftet jeg til Harrier - pavelow - choppergunner. Vurderer bruke harrier - emergencydropthingie - pavelow heretter. Pakker er kos! Lenke til kommentar
porlaket Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 I alt utenom Search & Destroy er det Harrier - Chopper Gunner - Tac. Nuke. I Search & Destroy er det UAV - Carepackage - sånn super carepackage. Føler jeg ikke har bruk for noe superkiller i Search & Destroy, siden kampene er som regel veldig korte, og den kan være litt vrient å få 15++ kills uten at kampen er ferdig. Men i Team Deathmatch, Sabotage og Capture the Flag etc, så er det max dmg med fmj stopping power, harrier strike etc Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 pred - chopper gunner - nuke fasit^ Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Bruker foreløpig denne: Precision airstrike -> Harrier -> Chopper Gunner Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Bruker for øyeblikket Care Package (4), Harrier Airstrike (7) og Chopper Gunner (11). Bytter ofte ut Care Package med UAV (3) hvis jeg skal spille Free-For-All, og tror jeg skal prøve meg litt med Predator Missile (5) i stedet for Care Package framover. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Litt map avhengig også. Spesielt et hvor det meste foregår innendørs med høye bygninger er ikke akkurat ideelt for chopper gunner eller andre luft skyts. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Nettopp starta på prestige, så bruker Care pack, sentry, preddy Er så lei av carepack, for jeg får somregel bare enda en sentry, uav, counter uav eller ammo.. Aldri noe gøy i de =( Lenke til kommentar
Simonmik Skrevet 2. februar 2010 Del Skrevet 2. februar 2010 Alltid brukt dette: Predator - Harrier - Chopper Gunner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå