Douglas Quaid Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Far min skal få seg nytt headset til jul som hovudsakleg skal brukast til musikk. Det er meint for heimebruk, må ligge rundt øyrene (ikkje oppå dei!) og helst vere lukka slik at han ikkje forstyrrar folk rundt seg so mykje. Dei må sjølvsagt òg vere so behagelege som mogleg. Nokon som veit om gode headset mellom 500 og 1000 kroner? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Koss går ikke rundt ørene, men de er veldig lette og behagelige og ha på seg! Anbefales! Prisklasse: 3-400 kr! Da sparer du penger også Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Koss er greit nok til å bære med seg rundt, men det eit meir avansert og stort eit han ynskjer seg. Kika litt på Sennheiser hd 555, men fann ut at dei var ikkje var lukka, noko dei nesten må vere sidan han høyrer på musikk i stova der andre oppheld seg òg. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Hva med Sennheiser HD 280 Pro? De er kanskje litt for dyre (?), men er lukkede og har fått forholdsvis god omtale på flere hi-fi-nettsteder. Ser at dustinhome.no har disse til 764 kroner. Jeg har aldri testet dem selv så jeg vet ikke om de legger seg rundt ørene (hos folk med store ører). Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 Har sett litt på Sennheiser HD 280 Pro no, og det er nok det beste eg har sett på til no. Prisen er heilt fin på dustinhome.no, so eg kjem nok til å bestille i dag viss eg ikkje kjem over noko anna no i siste liten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå