Gjest Guest_Haudi_* Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei! Klassen hadde bading igår og vi holdt på med dukking i 4 meters dybde, der vi skulle plukke opp en ring. Når jeg dukket ned fikk jeg kjempe vondt i ørene og måtte ta et par smertestillendes senere utover dagen, og så fikk mitt venstre øre plutselig dempet hørsel. Gjør ikke vondt, hører bare dårlig. Hva kan jeg gjøre/hva er det som har skjedd? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Tipper øregangene dine ble fylt med vann pga trykket på 4 meter dyp . Kjenner du noe vann inni ørene skvulpe når du bøyer hodet fra side til side ? Skal vanligvis forsvinne av seg selv. Om det går lang tid uten forbedring ville jeg tatt kontakt med lege. Forøvrig kan du lese mer her : http://www.ehow.com/how_2039130_water-out-ear.html# Endret 4. desember 2009 av Lumpness Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg får av og til nedsatt hørsel etter jeg har dykket, spesielt på høyre øre som jeg ikke får utlignet 100% på vei ned. Går alltid over etter maks 2-3 dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå