Ullsokk1 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei! Satt en god stund på pc'en min, så begynte jeg å scrolle nedover. Samtidig var det plutselig en annen som begynte å scrolle oppover :O Til slutt slutta jeg å scrolle så lot jeg han tulle, så begynte han å skrive i et MSN vindu, han skrev noe: "Hva tenker du nå?" Og Digg med trening i regnvær etterpå! (Noe jeg ikke har) Han begynte å prate med meg som om han kjente meg Så kommer jeg til poenget, jeg kjenner så og si INGEN som kan klare noe lignende uten at jeg har motatt noe fil eller lasta ned noe. Er egentlig ganske god på pc, så ble ganske redd Skrudde av pc'en. Driver å kjører en AVG scan nå og har ikke skjedd noe mer. Hva kan det være? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 høres nesten ut som "fjernhjelp". har selv prøvd det, men man kan jo ikke plutselig ta over en annen pc på den måten uten av du selv samtykker xD Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 høres nesten ut som "fjernhjelp". har selv prøvd det, men man kan jo ikke plutselig ta over en annen pc på den måten uten av du selv samtykker xD Sitter på Win 7 og har aldri godtatt (Som jeg kan huske) Noe trojaner lignende heller Fant heller ikke noe med AVG nå heller. Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Gud tar kontakt, min venn. Unnskyld, måtte bare Har skjedd med meg og, dog på mobilen bare. Aksepterte ikke noen filer heller :S Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Gud tar kontakt, min venn. Unnskyld, måtte bare Har skjedd med meg og, dog på mobilen bare. Aksepterte ikke noen filer heller :S Takk, den hjalp -.- Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Deler du nettverk med noen andre? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Kan noen venner av deg ka lagt inn et program, f.eks teamviewer? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Merkelig! Mener å huske at kompisen min opplevde noe lignende Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 jeg har også opplevd dette en gang. en som skrev begynte å skrive i ett msn vindu på pc'n min :-s hadde heller ingen virus eller trojaner mener jeg å huske. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Mest sansynelig så har noen innstalert et program på maskinen deres (logmeinn, teamviewer) Dere kan også akseptere "Fjernhjelp" over MSN slik at noen kan hjelpe deg ved og styre maskinen osv hvis du trenger hjelp. Det kan kansje hjelpe og skru av Fjernhelp ved: Windows tasten + R - Skriv "Services.msc" (uten " og " ) - finn "Windows Remote Management (WS-Management)" (heter dette i WIN7.. kan hende det heter Remote eller Fjernhjelp på vista XP etc.. men jeg husker ikke ) - høyere klikk - Egenskaper - under oppstarts type velg "Deaktiver". HVIS dere trenger dette en eller annen gang bare gjør det samme men velg Manuel :-) Lenke til kommentar
Xsandri Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Hei! Satt en god stund på pc'en min, så begynte jeg å scrolle nedover. Samtidig var det plutselig en annen som begynte å scrolle oppover :O Til slutt slutta jeg å scrolle så lot jeg han tulle, så begynte han å skrive i et MSN vindu, han skrev noe: "Hva tenker du nå?" Og Digg med trening i regnvær etterpå! (Noe jeg ikke har) Han begynte å prate med meg som om han kjente meg Så kommer jeg til poenget, jeg kjenner så og si INGEN som kan klare noe lignende uten at jeg har motatt noe fil eller lasta ned noe. Er egentlig ganske god på pc, så ble ganske redd Skrudde av pc'en. Driver å kjører en AVG scan nå og har ikke skjedd noe mer. Hva kan det være? Trener noen av vennene dine? Edit: For hvis du finner ut hvem det var, så kan jo han gi deg svar. Endret 4. desember 2009 av Xsandri Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hadde jeg opplevd det der uten å finne en løsning på problemet hadde maskinen blit satt opp samme dagen, uten tvil. Husker jeg satte opp PC-en på nytt på et lan for mange år siden pga jeg trodde noen hadde lagt inn keylogger (hadde dog ingen grun til å tro det, bare noe jeg tengte). Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Har Teamviewer på pc'en min siden jeg har hjulpet noen andre, men det merkelige er at jeg ikke hadde godtatt noe som helst! + at Teamviewer ikke er installert, har bare alltid trykket run without install. Sjekket om brodern var nede, men han var å måkte snø xD Og det er sykt mange som trener av vennene mine, men ingen av de er gode nok på pc til det. Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 De kan jo bare ha funnet en film på youtube som viser hvordan man gjør det. Jeg tipper det er en kompis som har køddet med deg. Og det går an å endre noen instillinger på msn slik at man automatisk godtar webcamera, så er vel mulig at det går an å gjøre det med fjernhjelp også. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 De kan jo bare ha funnet en film på youtube som viser hvordan man gjør det. Jeg tipper det er en kompis som har køddet med deg. Og det går an å endre noen instillinger på msn slik at man automatisk godtar webcamera, så er vel mulig at det går an å gjøre det med fjernhjelp også. Link? Payback time <3 Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg har ikke sett noen film som viser hvordan (har ikke letet heller). Men det er jo filmer der som viser alt mulig drit, så jeg tipper det er filmer som viser det også. Men det sier seg vel litt selv at det er noen du kjenner når han/hun skriver på norsk. Og skriver ''Digg med trening i regnvær etterpå!'' Jeg vet værtfall at hvis jeg hadde hacket en helt tilfeldig sin data så hadde ikke noe av det første jeg skrev blitt ''Digg med trening i regnvær etterpå!'' Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 17. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2009 Nå skjedde det igjen, men det virker som den skrev akkuratt det samme denne gangen. Kan det være en bot eller noe? Kan noen hjelpe meg å sjekke om det er noe gærlig installert eller noe. Husker NORBAT hjalp meg en gang og fjerne MSN virus! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå