Monna Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hei Er det noen som vet hva årsaken kan være til at bilde er for stort i forhold til skjermen? F.eks så forsvinner 2-tallet på logoen til TV2-nyhetene ut av skjermen på høyre side. Dette har ikke skjedd før, men er kommet den senere tiden. Har forøvrig innstilt TV på 16:9 og har en HD PVR-dekoder. Lenke til kommentar
Mr. Cage Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Har du get? Jeg har samme problem etter en automatisk oppdatering. Får satse på at det blir fikset snart, jeg får normalt bilde ved å trykke på OK, og deretter går tilbake til tv-bildet. Endret 4. desember 2009 av Mr. Cage Lenke til kommentar
Monna Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Har du get? Jeg har samme problem etter en automatisk oppdatering. Får satse på at det blir fikset snart, jeg får normalt bilde ved å trykke på OK, og deretter går tilbake til tv-bildet. Nei, jeg har Canal Digital.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Bruker du HDMI-tilkobling opp til tven din? Eller SCART. Lenke til kommentar
Monna Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Bruker du HDMI-tilkobling opp til tven din? Eller SCART. Bruker HDMI... Lenke til kommentar
Monna Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Fikk hjelp i et annet forum... Trykte "On demand" på fjernkontrollen til tuneren - og vips, så var alt som det skulle være Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå